جمعه 31 فروردین 1403

نتیجه آخرین جلسه مقدماتی در پرونده SEC علیه ریپل چه بود؟

پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه ریپل با گذشت هر روز جنب و جوش بیشتری پیدا می کند. این دادخواست در حال حاضر در میانه یک جنگ اکتشافی داغ است که هر دو طرف برای تقویت مواضع خود شواهد جمع می کنند. در روز جمعه نیز یک جلسه مقدماتی با محور تلاش های SEC برای ارتباط با شرکای خارجی ریپل و رگولاتور های خارجی برگزار شد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، اصل مسئله جلسه دادرسی روز جمعه این بود که آیا ایجاد درخواست تفاهم نامه همکاری بین دولت ایالات متحده و دولت های خارجی اجباری است یا داوطلبانه. همین چند روز پیش، ریپل، این کمیسیون را به استفاده از تاکتیک های ایجاد وحشت با درخواست های ایجاد تفاهم نامه خود متهم کرده بود.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


به گفته قاضی منطقه ای سارا نتبورن، در حالی که پاسخ شرکت بلاک چین توسط بسیاری از افراد جامعه به خوبی پذیرفته شده است:
«درک من این است، که اگرچه یک شرکت خارجی ملزم است درخواست دولت خود را رعایت کند، اما یک دولت خارجی نیازی به رعایت و اطاعت درخواست SEC ندارد.»

جرمی هوگان، یکی از شرکای «هوگان و هوگان»، یکی از کسانی بود که شاهد این مراحل بود، و در ویدیوی اخیر ادعا کرد:
«من فکر می کنم او (قاضی) متمایل به اجازه دادن به SEC برای ادامه ایجاد درخواست ها بود، زیرا تحویل اسناد از دولت خارجی به SEC داوطلبانه است.»

شنیده ها حاکی از این است که وکیل ریپل با ادعای SEC مخالفت کرد و ادعا کرد که اگرچه مبنایی برای عدم ارائه اسناد وجود دارد، اما اکثر قسمتهای این درخواست ها داوطلبانه نیستند، به ویژه هنگامی که کشور های کوچک تر با یک غول اقتصادی مانند ایالات متحده مواجه می شوند.

وکیل ریپل همچنین با استفاده از یک پرونده قدیمی مشابه مربوط به پرونده خود، با وکیل SEC مخالفت کرد. به گفته اولی، پرونده مذکور براساس واقعیت های نادرست بود و از هیچ اعتبار متقاعد کننده ای برخوردار نبود.

به گفته هوگان، در حالی که قاضی نتبورن هنوز در مورد هیچ یک از این استدلال ها تصمیم نگرفته است:
«ریپل خطر را احساس کرده و محتاطانه رفتار می کند.»

او افزود:
«من حدس می زنم كه قاضی نتبورن احتمالاً اجازه ادامه ایجاد درخواست های SEC را می دهد، در حالی که واقعاً احساس می كنم كه این تصمیم اشتباه است زیرا درخواست ها بالفعل بودند.»

البته لازم به ذکر است که هوگان احتمال رد این درخواست را توسط قاضی نتبورن نفی نکرد.

کد خبر: 1400021201MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته