جمعه 10 فروردین 1403

نمودارهای تحلیل فنی | آموزش تریدینگ TRADING فصل 6

Cryptowatch هم یکی دیگر از وبسایت های نمودارهای تحلیل فنی است که نمودارهایی را در رابطه با بیت کوین و دیگر رمزارزها ارائه می دهد. این پلتفرم برای اینکه بتوانید نگاهی سریع به نمودارهای تحلیلی داشته باشید بسیار مناسب است. همچنین ابزارهای حرفه ای ارائه شده در این پلتفرم رایگان هستند.

استفاده از این پلتفرم در مقایسه با دیگر پلتفرم هایی که پیشتر در مورد آنها صحبت شد بسیار ساده تر است. صفحه اول این وبسایت نمودار قیمت گسترده ای را از رمزارزهای مختلف به نمایش می گذارد.

نمودارهای تحلیل فنی

با کلیک کردن روی بازارهای مختلف می توانید وارد نمودار هر کدام از رمزارزها شده و با اطلاعات و جزییات بیشتری نمودارهای تحلیلی فنی آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید هر کدام از بازارها را با استفاده از مجموعه ابزارهایی که در اختیارتان قرار دارند مورد تحلیل و بررسی بیشتری قرار دهید.

در منوی هدر صفحه اول وبسایت کاربر به تنظیمات این صفحه دسترسی دارد و می تواند انتخاب کند که کدام بازارها و نمودارهای تحلیلی را در صفحه نخست وبسایت مشاهده کند.

تبادل بین پلتفرم های مختلف

به علاوه با پرداخت هزینه ای ماهانه می توانید با استفاده از این پلتفرم تبادلات خود را در کارگزاری ها و پلتفرم های دیگر پیش ببرید. اما شایان ذکر است که هزینه ماهانه 15 دلار شاید مقدار زیادی در مقایسه با دیگر پلتفرم ها باشد، پلتفرم هایی که گاها ابزارهای بیشتری نیز ارائه می دهند.

کاربران می توانند حساب های خود را در کارگزاری های مختلف به حساب خود در Cryptowatch متصل کنند و قادر باشند به طور همزمان تمامی تبادلات خود را به انجام رسانند. همچنین کاربران قادر هستند لیست تمامی تبادلات خود را در این پلتفرم با جزئیات پرینت کنند.

تحلیل فنی در پلتفرم Cryptowatch

تحلیل فنی در پلتفرم Cryptowatch

ابزارها و شاخص های ارائه شده در نمودارهای تحلیل فنی این پلتفرم بسیار ساده تر از ابزارها و شاخص های ارائه شده در Tradingview هستند، به همین دلیل مدیریت آنها نیز راحت تر می باشد. اگرچه این ابزارها ساده تر هستند، اما کماکان تنوع قابل قبولی دارند.

کسانی که تم مشکی رنگ وبسایت را دوست ندارند می توانند از بین دیگر تم های موجود تم مورد نظر خود را انتخاب کرده و همچنین می توانند رابط کاربری وبسایت را به رنگ روشن تغییر دهند.

Cryptowatch

هشدار قیمت

البته Cryptowatch هم مانند دیگر پلتفرم های نمودارهای تحلیل فنی فراموش نکرده که گزینه ی هشدار قیمت را در پلتفرم خود قرار دهد. کاربران می توانند برای تغییر قیمت ها و حجم معاملات هشدارهای خود کاری تعیین کنند تا کامپیوتر و تلفن همراه شان این تغییرات را به سرعت به اطلاع آن ها برسانند.

کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه و به طور رایگان از این ویژگی بهره ببرند. کاربرانی که هزینه ای برای حساب کاربری خود پرداخت می کنند قادر خواهند بود تا این هشدار ها را با استفاده از تلفن همراه خود دریافت نمایند.

پلتفرم Cryptowatch از جمله پلتفرم هایی می باشد که کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این وبسایت به کاربران این امکان را می دهد تا به مدت 14 روز به طور رایگان از این وبسایت استفاده کنند. هزینه حساب کاربری کامل این پلتفرم 14 دلار در ماه می باشد.

بیشتر بخوانید

نمودار تیک (Tick Chart) چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ابزار های مهم و بسیار کمک کننده در حوزه ترید ، نمودار تیک (Tick Chart) است.معامله (Trade) به فعالیت خرید و فروش...

معاملات بر خط (Online Trading) چیست؟

معاملات بر خط (Online Trading) یعنی افراد می توانند به راحتی از منزل خود و از طریق نرم افزارها و سایت های معاملاتی سفارشات...

آموزش نوسان گیری (Swing Trading) ارز دیجیتال

نوسانگیری در معامله نوعی خرید و فروش (غالباً به صورت مرحله ای)، پس از یک درجه حرکت خاص در نمودار قیمت ها است. می توان...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

ربات معاملاتی (Trading Bot) چیست و چگونه کار می کند؟

در معاملات رمزنگاری، کسب سود معمولاً به سرعت خرید و فروش دارایی های دیجیتال بستگی دارد. در نتیجه، حتی یک تأخیر جزئی در این...

مطالب داغ هفته