جمعه 10 فروردین 1403

هشدار نیوزیلند به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

نهاد نظارت مالی دولت نیوزیلند با تاکید بر اینکه این کشور هنوز در حوزه رمزارز مقرراتی تنظیم نکرده است، به سرمایه گذاران هشدارداد که مراقب نوسانات شدید و خطرات بازار باشند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از فایننس مگنیتز، «مرجع بازارهای مالی» نیوزیلند (FMA) روز سه شنبه درباره دارایی های رمزارزی هشدار داده و اعلام کرد که در این کشور هنوز درباره ارزهای دیجیتال مقرراتی تنظیم نشده است.

FMA در بیانیه خود گفت که رمزارزهایی مانند بیت کوین دارای نوسانات شدید قیمت هستند و شهروندان نیوزیلند باید از خطرات مربوط به این حوزه آگاه باشند.

هشدار این نهاد نظارتی نیوزیلند در این باره یک روز پس از آن صورت می گیرد که «مرجع راهبرد امور مالی» انگلیس (FCA) نیز با لحن مشابهی به سرمایه گذاران رمزارز گفته بود که در صورت سرمایه گذاری در این حوزه، باید آمادگی از دست دادن همه پول خود را داشته باشند.خبر مربوطه رامی توانید در اینجا بخوانید.

نهاد نظارت مالی نیوزیلند همچنین درباره افزایش کلاهبرداری های مرتبط با رمزارز در این کشور و وعده سودهای کلان از سوی صرافی های ارز دیجیتال ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه FCA انگلیس نیز به این موارد اشاره شده بود

این هشدارها از سوی نهادهای تنظیم مقررات انگلیس و نیوزیلند در حالی عنوان می شود که برخی از رمزارزها مانند بیت کوین در چند روز گذشته و پس از آن که نتوانستند رکوردهای تاریخی در قیمت خود را تثبیت کنند، دچار افت شده و روند نزولی در پیش گرفته اند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته