سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

SEC به درخواست مداخله دارندگان XRP پاسخ می دهد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قصد دارد پاسخی را به درخواست های اشخاص جهت خاتمه پرونده ارائه دهد. این جدیدترین تحول در پرونده قضایی آنها علیه آزمایشگاه های ریپل است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، جیمز ک فیلان، یکی از وکلای ریپل، روز جمعه در توییتر خود نوشت که پاسخ شاکی تا 60 صفحه خواهد رسید. علاوه بر این، وی خاطرنشان كرد كه متهمان، یعنی مدیران ریپل، برد گارلینگهاوس و كریس لارسن، با این پاسخ موافقت نمی كنند.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


نامه SEC به قاضی منطقه ای ایالات متحده آنالیزا تورس این موضوع را تأیید کرد. این نامه همچنین اظهار داشت که شاکی انتظار دارد متهمان دلایل مخالفت خود را طبق یک موضع کتبی نشان دهند.

آقای فیلان نیز به لزوم شنیدن دلایل دقیق متهمان پرداخت. با این حال، او معتقد است که توضیح نسبتاً ساده خواهد بود. وی در توییت دیگری نوشت: «بهتر است دلیل دلایل دقیق آنها بشنویم تا اینکه فقط حدس و گمان بزنیم.»

درخواست برای مداخله

در طی مراحل دادگاه، جیمز فیلان دنبال کنندگان خود را مرتباً در توییتر به روز نگه داشته است. در پاسخ به سوال یکی از دنبال کنندگان، این دادستان سابق فدرال اشاره کرد که هیچ جلسه ای برای هفته آینده در نظر گرفته نشده است. با این حال، وی اظهار داشت که SEC و ریپل باید تا 3 مه به درخواست مداخله وکیل جان ای دیتون پاسخ دهند.

آقای دیتون، بنیانگذار «کریپتو لا» و چنان که گفته می شود نماینده هزاران دارنده XRP در پرونده شکایت SEC علیه ریپل، درخواست خود را در 19 آوریل مطرح کرد. این وکیل نیز در طول پرونده بسیار پر سر و صدا بوده است. هم در شبکه های اجتماعی و هم در وبلاگ کریپتو لا. درمورد درخواست مداخله، وی در توییتر خود نوشت:
«این حرکت از سوی من نیست، این درخواست بیش از 16000 دارنده XRP است و افراد بسیار باهوشی در جامعه XRP وجود دارند.»

تحولات در پرونده SEC علیه ریپل

سند جدید SEC آخرین تحولی است که در دادخواست SEC علیه آزمایشگاه های ریپل رخ داده است. این رویداد مستقیماً به دنبال یک جلسه کشف در روز جمعه انجام شده است. جلسه ای که به بررسی تماس های SEC با رگولاتور های خارجی برای کسب اطلاعات درباره ریپل پی پرداخت، و با این کار، ادعا می شود که به قوانین آیین دادرسی فدرال و کنوانسیون لاهه پایبند نبوده است.

در روزهای منتهی به جلسه یک درگیری قانونی متشنج بین هر دو طرف ادامه داشت. نمایندگان آزمایشگاه های ریپل ادعا کردند که SEC به عنوان یک تاکتیک ایجاد وحشت هدف دار با رگولاتور های خارجی تماس می گیرد. آنها خواستار توقف اعمال SEC شدند، و SEC نیز به نوبه خود سعی کرد این اتهامات را رد کند.

شاکیان همچنین با ایجاد درخواستی، نسبت به الزام ارائه برخی اطلاعات مربوط به ارتباطات داخلی SEC به ریپل، اعتراض کردند. در نامه ای که در 21 آوریل تنظیم شد، SEC از دادگاه خواست متهمان را از جستجوی موارد غیرمرتبط و محفوظ کارمندان SEC که این دادگاه قبلاً آنها را غیر قابل کشف اعلام کرده بود، منع کند.

کد خبر: 1400021114MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته