جمعه 10 فروردین 1403

یک پیروزی دیگر برای ریپل در مقابل SEC

به آزمایشگاه های ریپل اجازه دسترسی به اسناد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در بیان «تفسیر یا نظرات آژانس» در مورد دارایی های رمزارز داده شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، مطابق قانون 360 ، قاضی دادگاه ایالات متحده سارا نتبورن به درخواست متهمان در به طور عمده ای موافقت كرد و تعیین كرد كه صورتجلسه های SEC یا یادداشت های مربوط به ارز های دیجیتال در دسترس قرار بگیرند. نتبورن اظهار داشت که ارتباطات ایمیل کارمندان به کارمندان نیازی به ارائه ندارد.


ریپل چیست


نتبورن همچنین به SEC و ریپل اجازه داد مخالفت خود را با این حکم اعلام کنند.

در ماه دسامبر، SEC شکایتی را مطرح کرد که ادعا می کند آزمایشگاه های ریپل، مدیر عامل آن برد گارلینگهاوس و بنیانگذار آن، کریستین لارسن، 1.38 میلیارد دلار از طریق یک عرضه اوراق بهادار ثبت نشده در آگوست 2013 جمع آوری کرده اند.

ریپل شکایت SEC را به چالش کشیده و ادعا کرده است که XRP شبیه بیت کوین یا اتریوم است، که هر دو مورد توسط SEC به عنوان یک دارایی طبقه بندی شده اند. همچنین از این انتقاد کردند که SEC بعد از گذشت 8 سال اقدام به طرح چنین شکایتی کرده است.

لا 360 گزارش می دهد که مشاور گارلینگهاوس، متیو سالومون، معتقد است که چنانچه مدارک نشان دهد XRP مشابه بیت کوین و اتر است، این می تواند به معنای پایان بازی برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار باشد، با اشاره به این نکته که حدود صلاحیت SEC نمی تواند فرا تر از اوراق بهادار برود.

با توجه به اینکه SEC هشت سال طول کشید تا شکایت خود را علیه ریپل مطرح کند، وکلای شرکت همچنین معتقدند که اگر بتوانند اسنادی را ارائه دهند که تعیین کننده تناقض مربوط به طبقه بندی های این رگولاتور باشد، ادعاهای SEC را تضعیف می کنند.

سالومون اظهار داشت: «ما برای دفاع از خود به این كشف نیاز داریم.»

با این حال، مشاور SEC دوگان بلیس از متهمان انتقاد کرده است که به جای دفاع از اقدامات غیرقانونی خودشان، با موشکافی در بررسی های داخلی، کمیسیون را در جایگاه متهم قرار داده اند. وی افزود:
«اقدامات پیش برنده همان مواردی است که باید در اینجا مورد توجه قرار گیرد.»

در طول دادرسی، قاضی نتبورن توجه عمومی را به جلسه دادگاه جلب کرد، و بیش از 500 نفر از طریق شماره تلفن عمومی برای مشاهده پرونده ارتباط برقرار کردند. قاضی همچنین به یک نفر نسبت به پخش مجدد صدای جلسه دادگاه برخلاف مقررات نیویورک هشدار داد.

قاضی گفت: «هر کسی که به این رفتار دست بزند ممکن است تحت مجازات کیفری قرار گیرد.»

خارج از دادگاه

در تاریخ 6 آوریل، جرمی هوگان، وکیل دادگستری، که با علاقه این قضیه را مشاهده می کند، به توییتر آمد تا یک دستور توقف و انصراف در سال 2016 را به مشاور وقت آزمایشگاه های ریپل نشان دهد، که در این نامه، این شرکت را یک شرکت ارز دیجیتال توصیف می کند، به اشتراک بگذارد.

یک پیروزی دیگر برای ریپل در مقابل SEC

هوگان افزود: «SEC اکنون باید به دادگاه توضیح دهد که چگونه ارز دیجیتال به اوراق بهادار دیجیتال تبدیل شده است.»

قیمت XRP علی رغم شکایت SEC، در این ماه در حال افزایش است، و از ابتدای آوریل تقریباً 100 درصد افزایش یافته است. XRP طی 24 ساعت گذشته تقریباً 20 درصد افزایش داشته و در حال حاضر با قیمت 1.08 دلار معامله می شود.

کد خبر: 1400011806MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته