جمعه 7 اردیبهشت 1403

پیش بینی مدیرعامل گری اسکیل از بازار کریپتو در 2021

مدیرعامل گری اسکیل (Grayscale) بر این باور است که 6 عامل از جمله پذیرش گسترده از سوی نهادها، تنظیم مقررات مطلوب و رشد رمزارزها در آمریکای شمالی به بازار کریپتو در سال 2021 شکل خواهد داد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، مایکل ساننشاین (Michael Sonnenshein) مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل معتقد است که سال 2021 نیز با سرمایه نهادی و پذیرش از سوی دولت ها سالی محوری در سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال خواهد بود.

ساننشاین در یک سخنرانی در کنفرانس امور مالی رمزنگاری شده (Crypto Finance Conference) از سه عامل به عنوان زیربنای رشد شگرف بیت کوین در سال 2020 نام برد که عبارتند از: ناامنی اقتصاد کلان و تسهیل کمی، سرمایه گذاری شرکت های صاحب نام در بیت کوین، و تداوم تقویت چارچوب های تنظیم مقررات پیرامون دارایی های دیجیتال.

به عقیده ساننشاین، این گرایش ها در سال 2021 نیز ادامه خواهد یافت و سرمایه گذاران بیشتری در بیت کوین و دیگر دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری خواهند کرد.

به طور کلی، ساننشاین 6 عامل را در شکل دهی به بازار رمزارز در سال جدید شناسایی کرده است که از این قرار است:

  • کاهش ریسک شغلی مرتبط با سرمایه گذاری در دارایی دیجیتال
  • علاقه روزافزون در مشاوران مالی
  • رشد رمزارزهای آمریکای شمالی و استخراج رمزارز با انرژی پاک
  • افزایش یکپارچگی استیبل کوین ها
  • به رسمیت شناختن دارایی دیجیتال توسط دولت ها
  • تحولات جدید در تنظیم مقررات

مدیرعامل گری اسکیل در ارتباط با پذیرش دارایی های دیجیتال از سوی دولت ها پیش بینی کرد که کشورها اقدام به آزمایش ارزهای دیجیتال بانک مرکزی کنند و احتمالا بیت کوین از سوی برخی دولت ها به ذخیره راهبردی کشورشان افزوده شود.

شرکت گری اسکیل با در اختیار داشتن 3 درصد از بیت کوین در گردش وزنه ای سنگین در تعیین ارزش بیت کوین به شمار می رود. «نیکلاس پانیگیرتزوغلو» استراتژیت «جی پی مورگان چیس» گفته است که گری اسکیل نقشی محوری در بازگشت بیت کوین به بالای 40 هزار دلار در کوتاه مدت ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

توقیف دارایی دیجیتال بدهکاران مالیاتی در آمریکا

سازمان امور مالیاتی ایالات متحده ممکن است برای جبران بدهی های معوق مالیاتی، دارایی های دیجیتال اشخاص را توقیف کند. به گزارش سکه نیوز به...

فروش ویدیوی خوردن خفاش مرد روسی با NFT

«پتر داویدتچنکو»، هنرمند نمایشی روس، توکن غیر قابل تعویض (NFT) از ویدئویی را که وی در حال خوردن یک خفاش زنده در مقابل پارلمان...

داستان صعود و سقوط اخیر XRP چه بود؟

گزارش هایی منتشر شده که حاکی از دستکاری احتمالی توسط یک گروه از دارندگان توکن XRP و یا گروهی از سرمایه گذاران خرد ساماندهی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته