جمعه 31 فروردین 1403

یکی از نمایندگی های نیسان به جنون دوج کوین می پیوندد

یک نمایندگی نیسان در دیتونای فلوریدا در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که پذیرش پرداخت های دوج کوین را برای فروش اتومبیل های خود آغاز کرده است.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، این اعلامیه درست در زمانی منتشر شد که دوج کوین پس از چندین توییت از ایلان ماسک، به بالاترین حد خود یعنی 0.84 دلار رسید. کندال گریسون از «دیتونا نیسان» گفت که این اقدام، پیشنهاد یکی از کارمندان فناوری اطلاعات وی است.
وی اعتراف کرد که تا آن زمان، او اطلاعات بسیار کمی در مورد ارز های دیجیتال داشت. گریسون گفت: «من چندین بار آن را اشتباه تلفظ کردم و بلافاصله تصحیح کردم. حرکت بسیار طاقت فرسایی بود. میزان مراجعه به اینترنت من تقریباً 6000٪ افزایش پیدا کرد. این اقدام در نیم ساعت اول بیش از هزار بار در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد.»
با این حال، این نمایندگی فروش خود را محدود به پذیرش فقط 5000 دلار دوج کرده است. «ما یک کیف پول رمز ارز ایجاد کردیم و این همان چیزی است که برای پذیرش پرداخت دوج کوین از آن استفاده کردیم. به نظر می رسد این یک مزیت واقعاً خوب و دارای تأثیر مثبت برای ما باشد».


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟ هر آنچه که باید بدانید !


مشتریان قبلاً این پیشنهاد را انتخاب کرده اند. ریکاردو سانتیاگو با پرداخت دوج کوین نیسان سنترا خود را خریداری کرد. سانتیاگو گفت: «برای حمایت از این جنبش ها، اگر مجبور شوم اتومبیل خریداری خواهم کرد. زیرا دوج را دوست دارم و کسی را که ارز دیجیتال را می پذیرد دوست دارم.»

هشدار تحلیل گر رمزارز در مورد سرمایه گذاری در دوج

ارز دیجیتال مبتنی بر شوخی های تصویری یعنی دوج کوین، در هفته گذشته 41 درصد افزایش را تجربه کرده است. قیمت دوج در اوایل این هفته پس از حمایت بی سابقه ثروتمندترین مرد جهان ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، به بالاترین سطح خود بالاتر از 0.80 دلار رسید. ماسک از دوج به عنوان واحد پول آینده زمین نام برد.
چندین شخصیت محبوب مانند اسنوپ داگ و جین سیمونز نیز پشتیبانی خود را انجام داده اند. با این حال، سرمایه گذار معروف رمزارز و سرمایه گذار اولیه معتقد است دوج فقط وسیله ای برای سرمایه گذاری است. در مصاحبه با CNBC کارتر گفت: «متأسفانه بسیاری از خرده سرمایه گذاران در دراز مدت پول خود را از دست می دهند زیرا از نظر فناوری چیز جالبی در آن وجود ندارد.»

مطالب مرتبط:

آیا ایلان ماسک همه را درباره دوج کوین گمراه کرده است؟

رپر معروف برای بازار گرمی دوج‌کوین به ایلان ماسک پیوست

مؤسس اصلی دوج کوین: رمزارز دوج کوین لایق این افزایش قیمت‌ها نیست

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته