سه‌شنبه 29 اسفند 1402

کاهش احساسات شبکه های اجتماعی نسبت به دوج

پس از یک صعود قابل توجه، احساسات رسانه های اجتماعی نسبت به سکه شوخی کاهش یافته است. آمریکایی ها این ارز دیجیتال را به عرش رساندند، اما ممکن است اشتیاق آنها در حال کاهش باشد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، این مانند پرتاب سگ نژاد شیبا اینو به آسمان بود و روند قیمتی دوج کوین در هفته گذشته شاید بعد ها در کتابهای تاریخ قرار بگیرد. با این حال، پس از این همه آتش بازی، داده های رسانه های اجتماعی نشان می دهد که روند صعودی این سکه مبتنی بر میم (شوخی های تصویری) ممکن است به پایان خود رسیده باشد.


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


این ارز دیجیتال که در ابتدا در سال 2013 راه اندازی شد و طی سال های گذشته در مرکز سرخط های مضحک و کلاهبرداری ها قرار داشت، طی چند روز گذشته فصل دیگری از تاریخ غافلگیرکننده خود را تجربه کرد. در روز جمعه، دوج موفق شد اتریوم را از نظر حجم کل مبادلات (در حقیقت دو برابر) پشت سر بگذارد، که سنگ بنای یک روند قابل توجه بود که قیمت آن را در آن روز دو برابر افزایش داد، و باعث رشد 5000 درصدی ارزش آن از ابتدای سال میلادی جاری شد.

با این حال، در هسته اصلی آن، دوج یک میم است و میم ها توسط رسانه های اجتماعی تبلیغ می شوند و اساساً به آن ها متکی هستند.

در زمان انتشار این خبر، دوج با 35 درصد کاهش به 26/0 دلار رسیده است، و از بالاترین قیمت یعنی 0.40 دلار عقب نشینی کرده است، و داده های مربوط به احساسات در رسانه های اجتماعی ارائه شده توسط «تای» و « کوین تلگراف مارکتس پرو» نشان می دهد که درد بیشتری در افق برای این رمزارز وجود دارد.

روز جمعه، «گوگل ترندز» با انتشار یک توییت، عادات جستجوی تریدر های بیت کوین و دوج کوین را در سراسر جهان برجسته کرد. آنها دریافتند که در حالی که بیشتر دنیا بر بیت کوین متمرکز بودند، فقط تریدر های آمریکایی چشمشان به دوج کوین بود.

این نقشه حرارتی با داده های ارائه شده توسط تای مطابقت دارد. حجم کلی توییت ها مربوط به دوج در ساعات خواب ایالات متحده فروکش می کند و در ساعتهای روز افزایش می یابد، که اغلب در ظهر به اوج خود می رسد، و مخصوصاً وقتی دوج شروع به رشد می کند، این حجم زیاد می شود.

نقشه حرارتی

با این حال، جستجوی ساده و حجم توییتر همیشه به افزایش قیمت اشاره نمی کند. همانطور که اینفوگرافیک گوگل ترندز اشاره کرد، احساسات مربوط به افزایش حجم می تواند متفاوت باشد: بسیاری از اصطلاحات برتر جستجو شده توسط معامله گرانی انجام می شود که سعی می کنند میزان کارمزد گس دوج در میان روند صعودی را پیش بینی کنند.

این عدم اطمینان به توییتر نیز سرایت کرده است. در حالی که میزان تمایل برای این ارز در طی صعود به 0.16 دلار در 14 آوریل شدیدترین بود، امواج احساسات مطابق حجم رو به کاهش است. در حالی که کل حجم توییتر با قیمت 0.40 دلار به اوج خود رسیده بود، روزهاست که در حال کاهش است.

نمودار

در نهایت، در حالی که حجم توییت ها و احساسات باعث صعود دوج به ارتفاعات بالا شد، به نظر می رسد یک عقب نشینی سریع در قیمت، دوج کوین را به زمین برگردانده است.

کد خبر: 1400012908MGMCMF

مطالب مرتبط:

خالق کاردانو: دوج کوین حباب خطرناک است

داستان جذاب دوج کوین در سالی که گذشت

مؤسس اصلی دوج کوین: رمزارز دوج کوین لایق این افزایش قیمت‌ها نیست

بیشتر بخوانید

دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟ هر آنچه که باید بدانید !

دوج کوین (Dogecoin) در 6 دسامبر 2013 راه اندازی شد. از سال ۲۰۱۳ بود که دنیا به طور جدی تری به ارزهای دیجیتال نگاه کرد....

دوج کوین چیزی جز یک حباب کلاسیک و جنون نیست

علیرغم مقبولیت جهانی دوج کوین و پشتیبانی سلبریتی ها، مدیر ارشد فناوری شرکت بزرگ سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال، آن را جنون و یک...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته