چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

لیست بهترین کیف پول های دوج کوین

کیف پول های دوج کوین و معرفی محبوب ترین آن ها را در این مقاله بررسی می کنیم . شما باید قبل از انتخاب کیف پول برای دوج کوین، ابتدا ویژگی های یک کیف پول خوب را بدانید اگر کیف پول دیجیتال مورد نظر شما این معیارها را برآورده کرد، می توانید با در نظر گرفتن اعتبار و پشتوانه شرکت ارائه دهنده کیف پول، پیش بروید.


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


معیارهای انتخاب یک کیف پول خوب

  • پشتیبانی کیف پول  از دوج کوین: قبل از بررسی ویژگی های کیف پول، خوب اطلاعات را بررسی کنید تا مطمئن شوید با دوج سازگار است.
  • استفاده راحت: اگر با ارزهای دیجیتال تازه آشنا شده اید یا هنوز اطلاعات کاملی از آن ندارید، به دنبال کیف پولی باشید که برای مبتدیان طراحی شده باشد. یک رابط کاربری ساده می تواند مدیریت سکه های شما را بسیار راحت تر و بدون استرس کند.
  • امنیت کیف پول دوج کوین: بررسی کنید که کیف پول چه ویژگی های امنیتی را ارائه می دهد؟ به عنوان مثال، آیا ذخیره آن گرم است یا سرد؟ آیا شامل احراز هویت 2 عاملی و یا چند امضایی می شود؟ آیا تا به حال هیچ نقض امنیتی از آن در رسانه ها گزارش شده است؟
  • پشتیبان گیری و بازیابی: آیا تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول و سپس بازگرداندن آن در صورت لزوم، با اطمینان از این که در صورت بروز هر مشکلی هیچ سکه ای را از دست نخواهید داد، آسان است؟
  • توسعه: برای انتخاب کیف پول در خصوص تیم توسعه دهنده پشت کیف پول تحقیق کنید تا ببینید آیا آنها دائماً در حال کار برای ارتقا و بهبود ویژگی ها و عملکرد کیف پول هستند یا خیر.
  • پشتیبانی مشتری: اگر با کیف پول خود یا معامله خاصی مشکلی داشته باشید، چگونه می توانید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید؟ گزینه های تماس موجود را بررسی کنید و بدانید که آیا ارائه دهنده کیف پول شهرت خوبی در پاسخگویی سریع به تماس های درخواست کمک دارد یا خیر.

کیف پول های دوج کوین

بهترین کیف پول های دوج کوین:

۱. کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک Atomic یک کیف پول چندگانه ارز دیجیتال است که برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است.
کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌ها برای ذخیره‌سازی انواع ارزهای دیجیتال مانند ترون است. از مهم‌ترین مزیت‌های این ارز دیجیتال می‌توان به پشتیبانی آن از ۳۰۰ کوین مختلف اشاره نمود. این کیف پول از بیش از ۳۰۰ رمزارز پشتیبانی می کند.
علاوه بر این، این کیف پول دارای یک اکسچنج داخلی است که امکان تبدیل ارزها را در آن فراهم کرده، بنابراین بدون نیاز به خارج کردن ارز دیجیتال از کیف پول خودتان، می‌توانید ارزها را به هم تبدیل کنید.

۲. کیف پول لجر نانو

کیف پول‌ لجر نانو (ledger nano) یک کیف پول سخت افزاری جمع‌وجور است که در ابعاد و طراحی یک درایو USB معمولی ساخته شده است. تنظیمات اولیه آن کاملا واضح و بی‌دردسر است، بطوریکه حتی برای افراد کاملا مبتدی هم مناسب است.
ساده‌ترین راه برای مدیریت دارایی دیجیتال در دستگاه لجر، از طریق نرم افزار لجر لایو (Ledger Live) است. این نرم‌افزار هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل در دسترس است، اما اپلیکیشن موبایل تنها برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید قابل استفاده است. اتصال به واسطه کابل OTG از طریق درگاه USB امکان‌پذیر است.

۳. کیف پول ترزور (Trezor one)

گزینه دیگر در بخش کیف پول سخت افزاری، Trezor One است. این کیف پول علاوه بر پشتیبانی از Doge، از 700 دارایی و ارز دیجیتال از جمله Bitcoin ، Ethereum و Litecoin نیز پشتیبانی می کند.
مانند Nano S، کلیدهای خصوصی Dogecoin شما روی دستگاه شما ذخیره می شود که این فرآیند، دسترسی به وجوه شما را برای هکرها دشوارتر می کند.
Trezor One یک کیف پول آفلاین است، با این حال کاربران می توانند آن را از طریق برنامه Trezor Bridge به صورت آنلاین نیز دریافت کنند. فقط بخاطر داشته باشید که این امر باعث می شود هنگام اتصال به کامپیوتر، امکان حملات وجود داشته باشد.

۴. کیف پول های کونوس

پلتفرم کونوس در سال ۲۰۱۷ میلادی در سوئیس تأسیس شد. این پلتفرم با بهره گیری از تیم متخصص و افراد خبره حقوقی و قضایی با احاطه کامل بر اصول و قوانین حاکم بر بازار رمزارزهای دیجیتال، انواع کیف پول های دیجیتال خود را در سه نوع مختلف در اختیار کاربران قرار داده است:

  • کیف پول همراه کونوس: این کیف پول بر روی گوشی های موبایل نصب می شود و امکانات گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از کیف پول همراه کونوس کاربران می توانند کلیدهای خصوصی خود مبتنی بر رمزارزهای مختلف را دریافت کرده و در صرافی های قانونی و معتبر کونوس، اقدام به خرید و فروش رمزارزهای مختلف کنند. کیف پول همراه کونوس از نوع کیف پول دیجیتالی ذخیره ای گرم است.
    لینک دانلود کیف پول همراه کونوس(نسخه اندروید)
    لینک دانلود کیف پول همراه کونوس(نسخه IOS)
  • کیف پول ویندوز کونوس: این نوع از کیف پول بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا دارایی های دیجیتال خود را مدیریت کرده و اقدام به خرید و فروش رمزارزهای مختلف کنند.
    کیف پول ویندوز کونوس ۶۴ بیتی
  • کیف پول کاغذی کونوس: که یک کیف پول کاملاً غیر دیجیتال است. در این روش رونوشت داده ها و اطلاعات شخصی کاربر نظیر آدرس کلیدهای خصوصی و عمومی او و دیگر داده های مرتبط با دارایی دیجیتال کاربر، روی کاغذ پرینت می شود. کیف پول کاغذی کونوس نمونه ای از کیف پول های ذخیره ای سرد هستند که قابلیت نگهداری و ذخیره رمزارزها بدون اتصال به شبکه جهانی اینترنت را دارند.
    کیف پول کاغذی کونوس
  • کیف پول وب (Web wallet) کونوس: این کیف پول که در صفحه مرورگر شما باز می شود، کاملا غیرمتمرکز می باشد، به این معنی که تمام کلیدهای شخصی (private key) ایجاد شده تنها توسط خود کاربران ذخیره و نگهداری خواهند شد. هیچ اطلاعاتی در هیچ سروری ذخیره نخواهد شد و این مسئله کونوس وب والت را به بهترین گزینه برای کسانی بدل کرده که حریم شخصی و امنیت برایشان اهمیت دوچندان دارد.
    رمزارزهایی که توسط کونوس وب والت پشتیبانی می شوند از این قرار هستند: کونوس کوین (CCA)، کونوس ایکس (CCXX)، بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC) و دش (DASH).
    کیف پول وب کونوس
    پلتفرم کونوس با بهره گرفتن از تکنولوژی های روز دنیا نظیر استفاده از تکنولوژی تشخیص هویت بیومتریک (اثر انگشت) و کیف پول چندامضایی، امنیت مالی کاربران در فضای شبکه اینترنت جهانی را تضمین می کند.
    کیف پول الکترونیک کونوس هر شش ماه یک بار یک قرعه کشی ۱۰،۰۰۰ دلاری و هر سه سال یک بار یک قرعه کشی ۱۰۰،۰۰۰ دلاری برگزار می کند. برندگان قرعه کشی کونوس پلتفرم جایزه خود را در قالب کونوس کوین دریافت می کنند.

۵.کیف پول رسمی دوج کوین (Dogecoin Wallet)

نسخه دسک تاپ این کیف پول کل بلاکچین را بارگیری می کند (که حجم بسیار بالایی دارد). کیف پول Dogecoin از چندین سیستم عامل از جمله لینوکس، macOS و ویندوز پشتیبانی می کند.
کیف پول Dogecoin یک رابط کاربری ساده همراه با قابلیت استخراج Doge ارائه می دهد. طراحی این کیف پول تا حدودی ابتدایی محسوب می شود. ارسال و دریافت دوج کوین در این کیف پول سریع و ساده است.

کد خبر: 1400021318TSMCMH

مطالب مرتبط:

کیف پول کونوس

کیف پول موبایل کونوس

کیف پول دیجیتالی چیست

کیف پول سخت افزاری چیست ؟ همراه بامعرفی بهترین های ۲۰۲۱

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

آشنایی با ارز دیجیتال کلور (KLV)

کلور (KLV) یک اکوسیستم کیف پول رمزارز است که از طریق اپلیکیشن Klever، کلور سواپ، و کلور او اس، به بیش از 2 میلیون...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

تفاوت سفارش های استاپ و لیمیت چیست؟ انواع سفارش های خرید و فروش در بازار رمزارز

گستردگی بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است امکانات متنوعی از سوی ارائه کنندگان خدمات در اختیار کاربران قرار گیرد. این خدمات با توجه به...

مطالب داغ هفته