شنبه 1 اردیبهشت 1403

اکثریت جمعیت کره موافق قانون جدید مالیات رمزارز هستند

یک نظرسنجی اخیرا انجام شده نشان می دهد که اکثر شهروندان کره جنوبی از قانون مالیات بر سود سرمایه رمزارز که از سال آینده اجرایی خواهد شد پشتیبانی می کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، خبرگزاری محلی یونهاپ گزارش داد که بیش از 53 درصد از شهروندان کره جنوبی از مالیات بر ارزهای دیجیتال حمایت می کنند.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


این نظرسنجی توسط Realmeter و به سفارش کانال خبری «وای تی ان» انجام شده است. این نظرسنجی، 500 فرد بالای 18 سال را راجع به این مالیات مورد بررسی قرار داد. کره جنوبی کشوری قدرتمند از نظر فناوری است و سرمایه گذاران جوان با شوق و ذوق به دنبال ارزهای دیجیتال هستند.

60 درصد از زنان در مورد پیشنهاد مالیات موافقت کردند، در حالی که تنها 47.3 درصد از مردان از آن حمایت کردند.

افراد جوان تر (افراد زیر 30 سال) نیز تمایل به مخالفت با مالیات دارند. بسیاری از افراد 30 تا 60 ساله عمدتا از این مالیات حمایت می کردند.

دولت کره جنوبی قصد دارد قوانین جدید مالیات بر ارزهای دیجیتال را سال آینده اجرا کند. دولت اخیراً دستورالعمل های مربوط به مالیات را منتشر کرده و همچنین اطمینان حاصل می کند که رگولاتور های کشور در این زمینه خطا نخواهند کرد.

قانون مالیات، خواستار 20 درصد مالیات بر سود سرمایه تراکنش های رمزارز است. این مربوط به تراکنش های بزرگتر از 50 میلیون وون (45000 دلار) خواهد بود. با این حال، گروه های زیادی از افراد هستند که می خواهند همان قوانین مالیات بازار سهام برای رمزارز نیز اعمال شود.

کره جنوبی در حال گام برداشتن برای تنظیم یک رگولاتوری کامل رمزارز است

به طور کلی، کره جنوبی تلاش های خود را برای ایجاد مقررات جامع برای کلاس دارایی رمزارز افزایش می دهد. از همه مهمتر، این کشور امسال استفاده از سکه های مبتنی بر حریم خصوصی را ممنوع کرد، که یکی از معضلات دردناک برای رگولاتور ها در سطح جهانی هستند.

مقامات کره جنوبی همچنین در حال کار بر روی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) هستند، هرچند احتمالاً برای مدتی شاهد راه اندازی رسمی نخواهد بود. دولت پتانسیل فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال را تأیید می کند اما در تلاش است تا از بروز هرگونه فعالیت غیرقانونی جلوگیری کند.

به ویژه CBDC بخشی از یک استراتژی ده ساله برای تقویت اقتصاد این کشور است. تحولات دیگر شامل برخورد با صرافی ها است که حتی منجر به توقف فعالیت صرافی اکی اکس در این کشور شد.

کد خبر: 1400021317MGMCMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته