جمعه 31 فروردین 1403

10 درصد آمریکایی‌ها صاحب رمزارز هستند

بر اساس اعلام موسس کوین بیس، می بینیم که تعداد دارندگان رمزارز در آمریکا بیشتر از پیش بینی هاست.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، طبق توئیت اخیر منتشر شده توسط «فرد ارسم» ، بنیانگذار «کوین بیس» ، 10 درصد مردم در ایالات متحده، اکنون صاحب ارزهای دیجیتال هستند.

این بدان معنی است که تقریبا 33 میلیون آمریکایی رمزارز خریداری کرده اند ، که به نظر می رسد تعداد بسیار زیادی باشد.

کوین بیس از مرز 40 میلیون کاربر عبور می کند

از آنجا که توئیت مهم ارسم ارجاعی به نظرسنجی ای که ادعای وی را تأیید کند ، نداشت ، بسیاری این داده ها را با تردید نگریستند.

طبق نظرسنجی کوین بیس که در سال 2019 منتشر شد ، 58 درصد آمریکایی ها از بیت کوین مطلع بودند. از ایالت های کالیفرنیا ، نیوجرسی و واشنگتن به عنوان ایالاتی با بالاترین میزان مشارکت در اقتصاد ارزهای دیجیتال نام برده شد. در همین حال، دلاور بیشترین مقدار رمزارز در هر کاربر را داشت.

طی دو سال گذشته ، صنعت رمزارز جهشی عظیم به سمت پذیرش جریان های اصلی داشته است ، به تازگی جستجوی بیت کوین به بالاترین سطح سه سال گذشته رسیده است.

در اوایل این ماه ، کوین بیس، صرافی رمزنگاری مستقر در سانفرانسیسکو که توسط برایان آرمسترانگ یکی از پذیرندگان اولیه بیت کوین هدایت می شود ، فاش کرد که 43 میلیون کاربر دارد ، بدون اینکه مشخص کند چه تعدادی از آنها امریکایی هستند.

حتی اگر برآورد 10 درصدی دقیق باشد ، با توجه به اینکه 55 درصد آمریکایی ها سهام دارند ، طبق یک نظرسنجی توسط «گالوپ» در سال 2020 ، هنوز فضای کافی برای رشد وجود دارد.

بریتانیا از نظر مالکیت رمزارز پیش است

در آن سوی دنیا ، پذیرش ارز های دیجیتال با سرعت بیشتری انجام می شود. در اوایل این هفته ، صرافی ارز دیجیتال «جمینی» فاش کرد که بیش از 13.5 درصد از انگلیسی ها دارای ارزهای دیجیتال هستند. قابل توجه است که سرمایه گذاران زن رمزارز 41.6 درصد از کل صاحبان رمزارز در بریتانیا را تشکیل می دهند.

همانطور که توسط یو تودی گزارش شده است ، اکنون 30 درصد از مردم لندن صاحب ارزهای دیجیتال هستند که بالاترین درصد در سراسر بریتانیا است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

ایردراپ (Airdrop)چیست؟

مقدمه در حال حاضر بیش از 9,000 سکه دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ثبت شده است، این بدان معناست که پروژه های جدید...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته