شنبه 1 اردیبهشت 1403

10 درصد از مشاوران مالی آمریکا در 2020 برای مشتریان خود رمزارز خریدند

حدود 10 درصد از مشاوران مالی در آمریکا در سال 2020 برای خود یا مشتریانشان رمزارز خریدند و علت سرمایه گذاری در این حوزه را سود بالا و محافظت در برابر تورم عنوان کردند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتوپوتیتو، گزارش جدیدی که از سوی شرکت های بیتوایز و ای تی اف ترندز منتشر شده، نشان می دهد که شمار مشاوران مالی که بخشی از سرمایه خود را به خرید رمزارز اختصاص داده اند، در سال 2020 نزدیک به 50 درصد رشد داشته است.

همچنین، شمار سرمایه گذارانی که به خرید دارایی های دیجیتال علاقه نشان می دهند، به 81 درصد افزایش یافته است.

یک مطالعه در سال 2020 نشان می دهد که مشاوران مالی حدود نیمی از ثروت سرمایه گذاران آمریکایی را تحت مدیریت خود دارند و نقش مهمی در توزیع منابع مالی ایفا می کنند.

بیش از 80 درصد از مشاوران مالی که در این مطالعه شرکت کردند، گفتند که در سال 2020 دست کم یک بار از سوی هر مشتری درباره رمزارزها مورد پرسش قرار گرفته اند. در سال 2019 این رقم 76 درصد بود.

سه چهارم از مشاوران باور داشتند که مشتریانشان خارج از رابطه کاری با آن ها اقدام به خرید رمزارز کرده اند؛ اما 26 درصد مطمئن بودند که مشتریانشان در رمزارز سرمایه گذاری نکرده اند.

آنچه برای بازار ارزهای دیجیتال جذاب است، این است که تعداد مشاورانی که برای مشتریان خود رمزارز می خرند، بیشتر و بیشتر می شود. این آمار که در سال 2019 معادل 6.3 درصد بود، 50 درصد رشد داشته است.

همچنین، 82 درصد از مشاورانی که برای مشتری خود اقدام به خرید رزمراز کرده اند، خود نیز در حوزه رمزارز سرمایه گذاری انجام داده اند و 78 درصد از آن ها قصد دارند سبد رمزارزی خود را در 12 ماه آینده افزایش دهند.

در این مطالعه، مشاوران علت رویکرد خود به رمزارز را «سود بالا» و «محافظت در برابر تورم» عنوان کردند. استدلال دوم در سال 2019 تنها توسط 9 درصد از مشاوران بیان شده بود و در سال 2020 به 25 درصد رسید.

یکی از دلایل این امر می تواند این واقعیت باشد که ایالات متحده آمریکا 20 درصد از همه دلارهای موجود را در سال 2020 چاپ کرد و این باعث کاهش ارزش دلار شد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته