پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تاسیس 14شعبه فیزیکی بانک رمزارز در هند

بانک رمزارزی در هند 14 شعبه فیزیکی برای خرید وفروش، اعطای وام و آموزش درباره رمزارز تاسیس کرده است. قرار است تا 2022 میلادی تعداد شعب فیزیکی بانک رمز ارز به 100 واحد برسد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین، دو شرکت «کاشا» و «یونایتدمولتی استیت» یک بانک رمز ارز با شعبه های فیزیکی در سراسر هند افتتاح کرده اند که علاوه بر خرید وفروش رمزارز، وام هایی با پشتوانه رمزارز و آموزش دراین باره را ارائه می کند.
«کریپتوبانک یونیکاس» یک پروژه مشترک اعتباری میان کاشا و یونایتد مولتی استیت راه اندازی کرده است. طی این طرح شعبه های فیزیکی در سراسر هند افتتاح می شود. نخستین شعبه بانک رمزارز نیز در جیپور افتتاح شده است.
در بیانیه افتتاحیه این بانک آمده است: «یونیکاس قصد دارد تا ژانویه 2021 میلادی سرویس های خود را به شیوه آنلاین و همچنین از طریق 14 شعبه در سراسر راجستان و گجرات ارائه کند . علاوه برآن این بانک رمز ارز قصد دارد تا پایان 2022 میلادی 100 شعبه در کشور افتتاح کند. این روند به ما کمک می کند تا محصولات مالی و رمزارزی خود را برای بازارهای محلی هند ارائه کنیم»
سخنگوی شرکت کاشا در این باره می گوید، بین 4تا22 ژانویه 13 شعبه افتتاح خواهد شد.
در ادامه بیانیه شرکت آمده است: «یونیکاس سرویس های بانکداری را برای دارایی های فیات و رمزارزی ارائه می کند. این سرویس ها شامل حساب پس انداز، صرافی رمزار، وام رمزارز و کارت نقدی برای خرج کردن رمز ارز است. کاربران می توانند به با ودیعه کردن دارایی رمزارزی در کیف پول یونیکاس به طور آنی وام دیجیتالی دریافت کنند»
علاوه براین موارد یونیکاس اطلاعات و راهنمایی درخصوص سهولت استفاده و امنیت بلاک چین نیز فراهم می کند.
شرکت کاشا سرویس های بانکداری آنلاین برای بیش از 200 صرافی رمزارز، کیف پول و استارت آپ مبادله رمزارزی فراهم می کند.

کارشناسان معتقدند، اقدامات بدیع هند در زمینه ارزهای دیجیتال می تواند این کشور را بعنوان پیشتاز این حوزه در منطقه معرفی کند و درعین حال الگوی مناسبی برای تحقیق و توسعه در سایر کشورهای همطراز و حتی کشورهای دنباله رو این صنعت باشد.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته