شنبه 1 اردیبهشت 1403

21 وکیل از ریپل در برابر SEC دفاع می کنند

بیست و یک وکیل از شرکت ریپل و دو مدیر آن در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دفاع می کنند.

به گزارش سکه نیوز، به نقل از تارنمای دیلی هودل، اسناد دادگاه مربوط به شکایت SEC از شرکت ریپل نشان می دهد که چهار نفر از وکلا از «برد گارلینگهاوس» مدیرعامل، چهار نفر دیگر از «کریس لارسن» هم بنیان گذار و 13 وکیل نیز از خود این شرکت در دادگاه دفاع خواهند کرد.

SEC مدعی است که توکن XRP شرکت ریپل در دسته بندی اوراق بهادار قرار می گیرد و این شرکت هنگام عرضه اولیه آن بدون مجوز این نهاد فدرال آمریکا اقدام کرده است.

این کمیسیون اعلام کرده که «مارک پی. برگر» سرپرست بخش اجراییات آن که عامل اقدام علیه ریپل بوده، در ماه جاری میلادی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

برگر کسی است که علیه بسیاری از شرکت های دیگر از جمله رابینهود، اوراق قرضه کردیت سوئیس، بازار بورس نیویورک، موسسه اوراق بهادار جی.پی. مورگان، دویچه بانک، جنرال الکتریک و گروه تلگرام اقدام حقوقی کرده است.

دوره دولت کنونی آمریکا تا چند روز دیگر به پایان می رسد و «جو بایدن» رییس جمهوری منتخب قدرت را در 20 ژانویه به دست خواهند گرفت. گزارش ها حاکی است که او «گری گنسلر» را به عنوان رییس SEC معرفی خواهد کرد.

گنسلر پیشتر در اظهاراتی گفته است شواهد قوی وجود دارد که توکن های XRP دارایی ویژگی های اوراق بهادار است.

بیشتر بخوانید

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته