جمعه 31 فروردین 1403

افزایش قیمت بیت‌کوین تا 40 هزار دلار

بعد از اینکه شاهد افزایش قیمت بیت‌کوین و عبور آن از مرز 11 هزار دلار بودیم، اکنون برخی تحلیل‌گرها احتمال داده‌اند که اگر شرایط مساعد بماند، قیمت تا نزدیک به 40 هزار دلار هم بالا خواهد رفت.

مدتی است که بیت‌کوین سرمایه‌گذارها را شگفت‌زده کرده است زیرا توانسته روند صعودی خود را حتی پس از ورود به ناحیه بالای 10 هزار دلار نیز حفظ کند. با این وجود، این رمزارز هنوز در پایین ناحیه 11 هزار دلار با کمی مقاومت روبه‌رو است و مشخص نیست که از این ناحیه بالاتر خواهد رفت یا خیر. 

برخی تحلیل‌گران اشاره کرده‌اند که بیت‌کوین هنوز تا حدی روند صعودی (گاوی) از خود نشان می‌دهد و اگر بتواند به همان اندازه‌ای که تا امسال رشد کرده، رشد کند، قیمت آن از 30 هزار دلار فراتر خواهد رفت. 

عبور از مرز 11 هزار دلار و افزایش مقاومت 

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین حدود 3 درصد رشد کرده و به 11020 دلار رسیده و پایین‌ترین قیمتش در بیست و چهار ساعت گذشته، 10600 دلار بوده است. 

جمعه هفته گذشته بود که قیمت بیت‌کوین پنج رقمی شد و از آن زمان شاهد الگوی تثبیت قیمت بوده‌ایم به طوری که قیمت بین 10500 و 11200 دلار تغییر کرده است و در قیمت 11200 دلار شاهد مقاومت بوده‌ایم. 

شایان ذکر است که روند حرکت صعودی بیت‌کوین باعث به وجود آمدن مبنای تکنیکال پرقدرتی شده که احتمالا در هفته‌ها و ماه‌های آتی، قیمت آن را افزایش خواهد داد. 

جانی مو (Jonny Moe) یکی از تحلیل‌گران محبوب بیت‌کوین در توییتر، به تازگی به حدود 16 هزار مخاطب خود گفت که الگوی حرکت بیت‌کوین به صورت یک مثلث صعودی شده است و دقیقاً قبل از عبور قیمت از 10 هزار دلار نیز شاهد این الگو بوده‌ایم. 

آیا رشد بیت‌کوین ادامه پیدا خواهد کرد؟ 

کاملاً مشخص است که بیت‌کوین روندی صعودی را پیش گرفته است و نسبت به کاهش قیمتی که تا دسامبر 2018 رخ داد، فاصله زیادی دارد. 

یکی از تحلیل‌گران معروف به نام الکس کروگر، ادعا کرده که اگر بیت‌کوین بتواند رشدی که تا کنون داشته را تکرار کند، قیمت بیت‌کوین تا نزدیک 40 هزار دلار هم خواهد رفت. 

به گفته او، هرچند نمی‌توان الزاما با اتکا به روند حرکت قیمت در گذشته، قیمت آتی را تعیین کرد، بیت‌کوین به تازگی رشد بسیار خوبی داشته است و این موضوع می‌تواند نشانه‌ای برای احتمال صعود قیمت آن تا 40 هزار دلار باشد. 

همانطور که طبق آخرین اخبار رمزارز قیمت بیت‌کوین در منطقه ۱۲ هزار دلار نوسان می‌کند، احتمال زیادی وجود دارد که سرمایه‌گذارها در آینده نزدیک، درک بهتری از روند حرکت بازار به دست آورند. 

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته