شنبه 6 مرداد 1403

AT&T با همکاری بیت پی امکان پرداخت قبض تلفن از طریق رمزارز را فراهم می‌کند

شرکت مخابراتی AT&T با هدف ارتقا و بهبود تجربه کاربران خود و با همکاری بیت پی طرحی را آغاز کرده است تا مشتری‌ها بتوانند قبض‌های خود را از طریق بیت کوین پرداخت کنند.

شرکت مخابراتی AT&T روز پنج‌شنبه اعلام کرد که مشترکانش می‌توانند به زودی قبض تلفن همراه خود را از طریق رمزارز پرداخت کنند. این قابلیت به واسطه همکاری این شرکت با پلتفرم بیت‌پی به وجود آمده است.

در این مرحله امکان پرداخت هزینه سایر سرویس‌های AT&T مثل خرید تلفن و دستگاه‌های مختلف، از طریق رمزارز وجود ندارد و بیت‌پی در فروشگاه‌های AT&T نیز فعال نیست. با این حال، AT&T اعلام کرده که مشتریانش از رمزارز استفاده می‌کنند و با همکاری بیت پی را با هدف راحتی کاربرانش آغاز کرده است.

کوین مک‌دورمان، یکی از معاونان AT&T در این رابطه گفته است:

«ما همیشه به دنبال راهی برای بهبود و گسترش خدمات خود هستیم. مشتری‌هایی داریم که از رمزارز استفاده می‌کنند و خوشحال هستیم که از امروز می‌توانیم قابلیت پرداخت قبض از طریق روش مطلوبشان را به آن‌ها ارائه کنیم.»

سخنگوی شرکت AT&T نیز در این رابطه گفته است:

«بیت‌پی خدمات پردازش پرداخت را به فروشنده‌ها ارائه می‌دهد و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه پردازش پرداخت‌های بیت کوین فعالیت می‌کنند. مشتری‌های ما نیز روی پلتفرم این سرویس حضور دارند و همیشه به دنبال راه‌های مختلفی برای بهبود خدماتی هستیم که به مشتری‌هایمان ارائه می‌دهیم.»

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته