جمعه 10 فروردین 1403

بایننس توکن اختصاصی متصل به بیت کوین ارائه می‌دهد

صرافی رمزارز بایننس امروز مطلبی در وب سایت خود منتشر کرد و در آن گفت که قصد دارد به زودی توکنی متصل به بیت کوین روی پلتفرم خود ارائه دهد.

صرافی بایننس اعلام کرده که توکنی به نام BTCB را روی بلاک‌چین اختصاصی خود (بایننس چین) راه‌اندازی خواهد کرد که به بیت کوین متصل (peg) است.

طبق این اعلامیه، توکن BEP2 روی پلتفرم‌های بایننس و بایننس دکس ارائه خواهد شد. این ارز دیجیتال یکی از مجموعه توکن‌هایی است که بایننس می‌خواهد با همین استراتژی روی بایننس چین راه‌اندازی کند.

بایننس اعلام کرده که BTCB پشتوانه صد درصدی بیت کوین دارد و از آنجایی که همه جزئیات این توکن روی بلاک چین عمومی ثبت می‌شوند، حسابرسی کردن ذخایر پشتیبان آن کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. به گفته بایننس، استفاده از این بیت کوین به عنوان پشتیبان این توکن، حسابرسی را ساده‌تر خواهد کرد زیرا همه می‌توانند با مراجعه به رکوردهای بلاک چین، اطلاعات تراکنش‌ها را مشاهده کنند:

«بلاک چین راه‌کار بسیار ساده‌تری برای حسابرسی ذخایر پشتیبان توکن ایجاد می‌کند و کارایی بسیار بیشتری نسبت به روش‌های سنتی دارد.»

کاربران بایننس می‌توانند BTCB را با بیت کوین تعویض کنند.

بیانیه بایننس توضیح می‌دهد که ایجاد توکن‌های متصل به رمزارز روی بایننس چین، به کاربران بایننس دکس دسترسی به توکن‌هایی را خواهد داد که بلاک چین اختصاصی خود را دارند و به بایننس چین محدود نیستند.

علاوه بر آن، بایننس در جدیدترین اخبار بلاک چین می‌گوید که افزایش تعداد توکن‌های موجود روی بایننس دکس، باعث افزایش حجم و نقدینگی موجود روی این پلتفرم خواهد شد. با این وجود، این شرکت اعتراف کرده که این رویکرد، توزیع شدگی پلتفرم را کاهش خواهد داد:

«هرچند این رویکرد نسبت به atomic swap، تمرکز بیشتری دارد، اعتقاد داریم که خرید و فروش‌ها را ساده‌تر می‌کند و البته افراد زیادی در حال حاضر به Binance.com اعتماد دارند.»

چنگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، دیروز در توییتی اعلام کرد که این صرافی می‌خواهد 9001 بیت کوین را جا به جا کند. او چند ساعت بعد اعلام کرد که بیت کوین‌های منتقل شده حمایت بیت کوین‌هایی هستند که به عنوان پشتیبان BTCB عمل خواهند کرد.  

بایننس توکن اختصاصی متصل به بیت کوین ارائه می‌دهد

همانطور که قبلا در گزارش‌ها داشتیم، بایننس دکس دسترسی کاربران ساکن در 29 کشور مختلف از جمله ایالات متحده را از اول ماه ژوئن به سایت خود محدود خواهد کرد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته