پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اعمال تغییرات امنیتی عمده در بایننس

هفته گذشته خبرهایی منتشر شد که نشان می‌داد صرافی بایننس هک شده است و بیش از 41 میلیون دلار بیت کوین از آن به سرقت رفته است. اکنون اعمال تغییرات امنیتی عمده در بایننس برای پیشگیری از این مشکل انجام شده است.

صرافی رمزارز بایننس اعلام کرده است که سیستم‌های امنیتی خود را تقویت خواهد کرد تا از تکرار حمله‌های امنیتی جلوگیری کند. این صرافی چند روز پیش متوجه به سرقت رفتن ۷۰۰۰ بیت‌کوین شد.

وبلاگ رسمی بایننس اعلام کرده که تغییرات عمده‌ای در زیرساخت امنیتی خود ایجاد خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به پیاده‌سازی فرآیند تایید هویت دو مرحله‌ای اشاره کرد.

بایننس وعده داده که بخشی از این تغییرات تا هفته آینده و قبل از آغاز به کار مجدد سیستم واریز و پرداخت آن انجام خواهد شد و برخی تغییرات نیز در ادامه پیاده‌سازی می‌شوند.

در نامه مدیر عامل بایننس آمده است که هکرها توانسته‌اند با استفاده از روش‌های مختلف، کدهای عبور و اطلاعات محرمانه کاربران را دریافت کرده و از حساب آن‌ها دزدی کنند.

این صرافی از اشتباه‌های خود درس خواهد گرفت و گفته اعلام کرده که رویه‌های مدیریت ریسک و احراز هویت مشتری خود را تقویت خواهد کرد.

پس از کشف حمله امنیتی، امکان برداشت و واریز پول در بایننس متوقف شد ولی اوایل هفته آینده این محدودیت برداشته خواهد شد.

منبع : bitcoinmagazine

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته