جمعه 10 فروردین 1403

کاهش کلاهبرداری‌ها و گشايش اقتصادی در استراليا، با بلاك چين

آندرو براگ، سناتور لیبرال استرالیایی اعتقاد دارد آینده اقتصاد جهان به تکنولوژی بلاک چین تعلق دارد. آندور براگ معتقد است تکنولوژی بلاک‌چین می تواند نقش بسیار مهمی در تسهیل رویه‌ها و الزامات قانونی و از میان برداشتن موانع قضایی در حیطه امور مالی کشور استرالیا ایفا کند.

این سناتور استرالیایی در ادامه صحبت‌های خود گفت تکنولوژی دفتر کل توزیع شده که زیربنای تکنولوژی بلاک‌چین را تشکیل می‌دهد می‌تواند پیچیدگی‌های نظام حقوقی و قضایی استرالیا را برطرف کرده و شفافیت مالی معاملات تجاری را در این کشور افزایش دهد.

تکنولوژی بلاک‌چین نقش بسزایی در گشایش اقتصادی، کاهش کلاهبرداری های مالی و کاهش هزینه‌های مرتبط با قانونگذاری نهادهای حقوقی در استرالیا ایفا کرده است

براگ معتقد است تکنولوژی بلاک‌چین، سرعت معاملات فرامرزی را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. آندرو براگ در ادامه صحبت‌های خود گفت تکنولوژی بلاک چین مشکلات مربوط به منطقه‌های زمانی را برطرف کرده و ضمن از میان برداشتن موانع قضایی، نقش بسزایی در گشایش اقتصادی، کاهش کلاهبرداری‌های مالی و کاهش هزینه‌های مرتبط با قانونگذاری نهادهای حقوقی ایفا کرده است.

آندرو براگ در طی سخنرانی خود به ضرورت توسعه رقابت طلبی در محیط تجاری استرالیا اشاره کرد و گفت کشورهای بزرگ صنعتی جهان در زمینه توسعه نوآوری‌های تکنولوژی، پیشگام و پیشرو دیگر کشورها هستند و استرالیا نباید از جریان عصر نوین فناوری‌های نوظهور عقب بماند.

شاید پرسیده باشید: بلاک چین چیست؟!

تا 10 سال آینده تمامی شرکت‌های فناوری مالی در سرتاسر جهان از امکانات تکنولوزی بلاک‌چین استفاده خواهند کرد

در ماه سپتامبر سال جاری آندرو براگ در گزارش کمیته برگزیدگان سنای استرالیا اعلام کرد تا 10 سال آینده تمامی شرکت‌های فناوری مالی در سرتاسر جهان از امکانات تکنولوژی بلاک‌چین استفاده خواهند کرد.

منبع: کوین تلگراف.

برای مطالعه آخرین اخبار بلاک چین کلیک کنید

 

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته