شنبه 1 اردیبهشت 1403

شرکت آرگو بر موج افزایش قیمت ها سوار شد

شرکت آرگو ، یک پلتفرم استخراج بیت کوین در لندن است که به واسطه افزایش قیمت این رمزارز در چند ماه گذشته، سود زیادی به دست آورده و اکنون پیش‌بینی درآمد خود را به روز کرده.

شرکت آرگو  بلاک چین (Argo Blockchain)، که یک شرکت استخراج بیت کوین در لندن است، اعلام کرده که درآمدش در سه ماه دوم سال 2019 نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌شد، رشد چشم‌گیری داشته و به همین دلیل پیش‌بینی‌های خود برای ماه سوم این بازه را تغییر داده. رشد قیمت بیت کوین طی چند ماه اخیر، می‌تواند دلیل اصلی این موضوع باشد.

پس از اعلام این خبر، قیمت سهام آرگو جهشی 20 درصدی را تجربه کرد و به حدود 0.08 دلار به ازای هر سهم رسید. ارزش بازار این شرکت حدود 18 میلیون پوند (معادل 22.8 میلیون دلار) است.

آرگو انتظار دارد که تا پایان سه ماه دوم 2019، حداقل 420 بیت کوین تولید کند و با توجه به ارزش کنونی بیت کوین (حدود 8575 دلار)، این مبلغ چیزی حدود 3.6 میلیون دلار خواهد بود. این عدد اختلاف زیادی با پیش‌بینی آرگو دارد و تقریباً 57 درصد بالاتر است.

آرگو اولین پیش‌بینی خود برای درآمد حاصل در این بازه را روز هشتم ماه مه اعلام کرد ولی آن زمان نیز گفت که عملکرد بازار بیت کوین بسیار فراتر از انتظارش بوده و احتمالاً پیش‌بینی‌های خود را تغییر خواهد داد.

با در نظر گرفتن قیمت بیت کوین در تاریخ 31 ماه مه، آرگو حدود 685 هزار پوند (866 هزار دلار) درآمد کسب کرد که 37 درصد بیشتر از درآمد پیش‌بینی شده بود.

همچنین، دستگاه استخراج جدید این شرکت نیز یک ماه پیش از تاریخ تعیین شده آماده شد که در افزایش درآمد آرگو نقش قابل توجهی داشته است. گفته می‌شود این پلتفرم استخراج بیت کوین، قراردادی به ارزش 3.6 میلیون دلار برای ساخت و نصب دستگاه‌های جدید امضا کرده است.

مایک ادواردز، رئیس هیأت مدیره آرگو، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«به واسطه قدرت گرفتن بازار بیت کوین، نه تنها فراتر از پیش‌بینی‌های اولیه خود عمل خواهیم کرد، بلکه آرگو را در جایگاهی مناسب برای رشد بلندمدت قرار خواهیم داد.»

آرگو در آگوست 2018 توانست پس از جذب سرمایه 32 میلیون دلاری و با ارزش کل 61 میلیون دلار، به عنوان اولین شرکت فعال در صنعت کریپتو، وارد بورس لندن (LSE) شود.

جالب این است که آرگو تا پایان سال 2018، حدود 5.3 میلیون دلار ضرر دیده بود. این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد که دیگر خدمات استخراج به دیگر شرکت‌ها ارائه نخواهد داد و فقط روی استخراج مستقیم رمزارز تمرکز خواهد کرد.  

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آموزش کامل استخراج بیتکوین + معرفی برترین ASIC ها و سود روزانه آنها

با افزایش استقبال جامعه و شناخت مردم از دنیای رمزارز و بیت کوین، اصطلاح ماین یا استخراج به بحث داغی در تمام نقاط جهان بدل شده است.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته