جمعه 10 فروردین 1403

تلاش کوین مارکت کپ برای افزایش دقت داده‌ها

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در تلاش برای ارائه داده‌های بهتر و دقیق‌تر، مالکیت فناوری‌ای را خریداری کرده که گفته می‌شود می‌تواند قیمت واقعی رمزارزهای مختلف را ارائه دهد.

این اقدام اولین خرید مالکیت این کسب و کار به حساب می‌آید و طی آن کوین مارکت کپ سهام استارتاپی به نام هشتگ کپیتال (Hashtag Capital) را خریداری کرده است. این استارتاپ الگوریتم‌هایی به وجود آورده که تمام نقطه‌های داده را بررسی کرده و قیمت دقیق‌تری برای یک رمزارز ارائه می‌کنند. 

این شرکت در ابتدا به عنوان یک صندوق رمزارز فعالیت خود را شروع کرده بود و به خاطر اینکه به داده‌های باکیفیتی در مورد بازار نیاز داشت، شروع به توسعه الگوریتم‌های فعلی خود کرد. همین پروژه بود که سهام این شرکت را برای کوین مارکت کپ جذاب کرد. تیم هشتگ کپیتال پس از انجام روال‌های اداری، به تیم شرکت کپ ملحق خواهد شد. 

کوین مارکت کپ در ابتدای ماه می اقدامی برای افزایش شفافیت داده‌های بازار انجام داد و با تعدادی از صرافی‌های بزرگ رمزارز، گروهی به نام «اتحاد مسئولیت‌پذیری و شفافیت داده» (DATA) را راه‌اندازی کرد تا همگی آن‌ها در کنار یکدیگر بتوانند راه‌هایی برای بهبود روال‌های گزارش‌دهی در بازار کریپتو پیدا کنند. 

این وب سایت همچنین همه صرافی‌هایی که روی پلتفرمش ثبت شده بودند را مجبور به ارائه داده‌های لحظه‌ای و زنده از میزان تبادل‌های خود کرد و آن‌هایی که حاضر به ارائه این داده‌ها نشدند، از محاسبات قیمت کنار گذاشته شدند. 

شرکت مدیریت دارای بیت وایز (Bitwise) قبلاً ادعا کرده بود که 95 درصد از تمام حجم معاملات بیت کوین تقلبی است و تنها 10 صرافی معتبر وجود دارند که داده‌های واقعی ارائه می‌دهند. 

برندون چز، مدیر عامل و بنیان‌گذار کوین مارکت کپ در این رابطه گفته است: 

«بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم نوآوری بزرگی در زمینه تعیین قیمت بیت کوین ارائه دهیم و روش‌های پیچیده‌تری را به کار گیریم که بهتر از روش میانگین‌ وزن‌دار عمل می‌کنند. تیم هشتگ کپیتال می‌تواند بهبود چشم‌گیری در روال پردازش داده ما به وجود خواهد آورد و کوین مارکت کپ را به سمت مرحله بعدی تکامل خود هدایت خواهد کرد.» 

بر اساس جدیدترین اخبار بلاک چین ،  تلاش کوین مارکت کپ بر این بوده که همچنین تغییراتی در تیم مدیریتی خود به وجود بیاورد و کارلین چان (Carylyne Chan) را از مدیر کل بازاریابی، به مدیر ارشد استراتژی ارتقا داده است و همچنین امیلی هرد (Emily Hurd) از مدیر توسعه کسب و کار به سمت مدیر ارشد درآمد رسیده است. 

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته