شنبه 1 اردیبهشت 1403

هوآوی در فکر راه‌اندازی سرویس‌های بلاک چین در آمریکای لاتین

یکی از مدیران ارشد هوآوی که می‌خواهد نامش فاش نشود، اعلام کرده که این شرکت در حال مطالعه و بررسی بازار برزیل و دیگر کشورهای آمریکای لاتین است و در صورتی که تقاضای بازار به اندازه کافی باشد، این شرکت محصولات بلاک چین خود را به این منطقه خواهد فرستاد.

شرکت مخابراتی چینی هوآوی در حال انجام مطالعاتی جامع روی بازار آمریکای لاتین و بررسی گزینه‌های گسترش بازار خود است.

کلیک کنید و جدیدترین اخبار بلاک چین را بخوانید

یکی از مدیران ارشد این شرکت، این مسئله را در کنفرانس CIAB Febraban اعلام کرده و گفته که احتمال دارد محصولات و خدمات بلاک چینی هوآوی به زودی وارد قاره آمریکا شوند. این مدیر ارشد که خواسته نامش فاش نشود، می‌گوید:

«همه چیز به خروجی تحلیل بازار ما بستگی دارد و در صورتی که تقاضای بازار برای بلاک چین به اندازه کافی باشد، محصولاتمان را در این منطقه ارائه خواهیم کرد. در حال حاضر روی ذخیره‌سازی و 5G متمرکز هستیم.»

این شرکت ادعا می‌کند که چند قرارداد مختلف در زمینه ذخیره‌سازی با دولت برزیل دارد و در حال مذاکره برای انعقاد قراردادهایی در زمینه زیرساخت 5G است. هوآوی در آوریل سال گذشته خدمت بلاک چین (blockchain as a service) خود را راه‌اندازی کرد که گفته می‌شود امکان ایجاد و مدیریت کاربردهای بلاک چین با هزینه بسیار پایین را فراهم می‌کند.

وقتی که مسئله جنگ تجاری بین چین و آمریکا و آثار احتمالی آن روی شرکت هوآوی مطرح شد، این مدیر ارشد هوآوی گفت که مطمئن است این مسائل به زودی رفع خواهند شد و تنها مسئله‌ای که فعلا اهمیت دارد، مشکل دسترسی این شرکت به نرم‌افزار اندروید گوگل است. با این وجود، او قول داد که مشتری‌ها از اقدام‌های آمریکا تأثیر زیادی نخواهند گرفت.

همچنین، او در مورد تلاش‌های هوآوی در زمینه رمزارزها اظهار بی‌اطلاعی کرد ولی گفت که احتمالاً اتفاق خاصی در حال رخ دادن نیست.

آنطور که کوین‌تلگراف در بخش اخبار بلاک چین خود گزارش داده است، کنسرسیوم نرم‌افزاری R3 در حال ایجاد پلتفرم بلاک چین در برزیل است و برای رسیدن به این هدف با بانک‌های Bradesco، Itau و B3 همکاری می‌کند.

روز گذشته در خبرها داشتیم که یکی از تسهیل‌گرهای زیرساخت بانکداری و مالی برزیل، پلتفرم تأیید هویت مبتنی بر بلاک چین خود را به طور رسمی راه‌اندازی کرده و در این راستا همکاری تنگاتنگی با IBM دارد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته