شنبه 1 اردیبهشت 1403

کوین بیس توکن خود را معرفی می کند؟

صرافی کوین بیس در فرمی که به تازگی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ثبت کرده، درباره احتمال صدور یک توکن سخن گفته است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتوبریفینگ، صرافی کوین بیس یک فرم S1 را که در SEC به ثبت رسانده، منتشر کرده است. این فرم اگرچه در اصل مربوط به بحث عرضه سهام در این صرافی است، درباره یک رمزارز بومی در کوین بیس هم سخن گفته است.

کوین بیس در بخش های مختلفی از این سند به یک توکن بومی در این صرافی اشاره کرده است. این شرکت گفته که احتمال دارد سهام سرمایه ای دیگری هم صادر کند، از جمله توکن های بلاک چین به شکل پاداش یا جایزه وفاداری برای مشتریان.

این صرافی اگرچه لزوماً از صدور چنین توکن هایی توسط خود شرکت حرفی به میان نیاورده، اما درباره بررسی پیامد های چنین اقدامی سخن گفته که حاکی از تمایل به صدور توکن است.

کوین بیس همچنین ابراز داشته که صدور یک توکن مخصوص این صرافی ممکن است باعث کاهش دارایی های سهام داران آن شود و قیمت سهام موجود در این صرافی را کم یا پرنوسان کند.

به رغم این مباحث، ایجاد یک توکن مخصوص یک صرافی چندان هم بلاموضوع نیست. بسیاری از صرافی های پیشرو دارایی های مخصوصی خود را دارند. صرافی بایننس توکن BNB، صرافی هوبی توکن HT، صرافی جمینای توکن GUSD، کوکوین توکن KCS و صرافی اوکی ایکس توکن OKB را دارند.

البته صرافی کوین بیس در حال حاضر به شدت درگیر استیبل کوین USDC شده است. این صرافی هم بنیان گذار کنسرسیوم مرکز (Centre Consortium) است که استیبل کوین USDC را ایجاد کرد.

کوین بیس همچنین به کسانی که USDC خود را در این صرافی سپرده گذاری کنند، پاداش می دهد. با در نظر داشتن این موارد، احتمال انتشار رمزارز مخصوص این صرافی برای اهداف خرد بعید به نظر می رسد.

برای صرافی کوین بیس که هیچ دارایی دیجیتالی برای سهام خود ندارد، توکن سازی کردن سهام خودش برای معاملات نهادی محتمل تر به نظر می رسد.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

بایننس قالب جدید عرضه اولیه صرافی خود را با توکن هواداری آث میلان آزمایش کرد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته