شنبه 8 اردیبهشت 1403

شریک ریپل چند میلیون دلار در یک صرافی چینی سرمایه گذاری کرد

شرکت سافت بنک (SoftBank) مستقر در انگلیس که شریک تجاری ریپل است، چندین میلیون دلار در صرافی رمزارز چینی متعلق به ZT Global سرمایه گذاری کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، کالین وو (Colin Wu) روزنامه نگاری چینی در یک پیام توییتری گفت که شرکت سافت بنک، مالک نرم افزار پرداخت مانی تپ (MoneyTap) که تحت پشتیبانی ریپل است، چندین میلیون دلار در صرافی چینی ZT سرمایه گذاری کرده است.

به گفته وی، ZT سال گذشته چندین بار به دلیل اختلافاتش با سرمایه گذاران در سرخط رسانه ها قرار گرفته و حتی پای پلیس نیز به این مسئله باز شد. او گفت که این سرمایه گذاری باعث سردرگمی چینی ها شده است.

این گزارش رقم سرمایه گذاری سافت بنک را چندین میلیون دلار اعلام کرده و عدد دقیق را نگفته است.


ریپل چیست


صرافی ZT در سال 2018 در هنگ کنگ تأسیس شد و متعلق به ZT Global است. این منبع گفته که این صرافی در فهرست 20 صرافی برتر است، اما در تارنمای Coinmarketcap اینطور نیست.

سافت بنک همچنین قصد دارد در پروژه های رمزارزی و بلاک چینی دیگری نیز سرمایه گذاری کند که ZT در آن ها سرمایه گذاری کرده است.

این دو شرکت بنا دارد با همکاری یکدیگر آگاهی جهانی را از ارز های دیجیتال افزایش داده و مشترکا « یک عصر جدید اقتصادی دیجیتال» را آغاز کنند.

یامادا توشیکاتسو (Yamada Toshikatsu) رئیس سرمایه گذاری سافت بنک در یادداشتی گفت که قصد دارد دوستانش را در مجتمع های بانک بزرگ مثل مورگان استنلی و گلدمن ساکس به سرمایه گذاری در فضای فناوری دفترکل توزیع شده (DLT) ترغیب کند.

همچنین، لی شیائوچنگ (Li Xiaocheng) رئیس ZT گفت که این شرکت پس از سرمایه گذاری سافت بنک قصد دارد با این شرکت برای ایجاد یک اکوسیستم بلاک چینی جدید همکاری کند.

مطالب مرتبط:

دلیل کاهش قیمت ریپل

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

ثبت نمایندگی ریپل در وایومینگ، عامل رشد مقطعی قیمت XRP شد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته