پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مشارکت کودلسکی با BTblock برای بهبود امنیت و طراحی فناوری بلاک‌چین

شرکت امنیتی کودلسکی، گزینه اول اکثر سازمان‌های امروزی برای تضمین امنیت و BTblock، یک شرکت مشاور امنیت در زمینه بلاک‌چین، مشارکتی را با هدف افزایش امنیت در طراحی و پیاده‌سازی بلاک‌چین شروع کرده‌اند. شرکت کودلسکی با BTblock تخصصی امنیتی، زیرساخت و کسب‌وکار خود را در کنار یکدیگر قرار داده‌اند تا به استارتاپ‌های تحول‌آفرین و شرکت‌های بزرگ دسترسی گسترده‌تری به خدمات مبتنی بر بلاک‌چین ارائه دهند.

به گفته توماس اولافسون، مدیر ارشد فناوری BTblock: «برای افزایش پتانسیل فناوری بلاک‌چین باید اعتماد و قابلیت اطمینان سیستم‌هایی که با این فناوری ساخته می‌شوند را افزایش دهیم».

او در ادامه گفت: «هیجان‌زده هستیم که بتوانیم اطلاعات تخصصی خود را با شرکت امنیتی کودلسکی به اشتراک بگذاریم. زیرا معتقدیم که امنیت یکی از مهم‌ترین مسائل تمام سازمان‌هاست».

شرکت گارتنر در سال ۲۰۱۷ تخمین زده بود که ۹۰ درصد از پروژه‌های بلاک‌چین بین ۱۸ تا ۲۴ ماه بعد از آغاز به کار شکست خواهند خورد و درک نادرست فناوری و کاربردهای آن دو دلیل اصلی این شکست‌ها خواهند بود. مشارکتی که بین کودلسکی و BTblock شکل گرفته این چالش‌ها را برطرف می‌کند و احتمال موفقیت پروژه‌های بلاک‌چین را بیشتر خواهد کرد.

اسکات کارلسون، مدیر فناوری بلاک‌چین شرکت کودلسکی در این زمنه می‌گوید: «امنیت سایبری باید یکی از اولویت‌های هر پروژه‌ای باشد که به دنبال ورود به فضای عمومی است. در مشارکت کودلسکی با BTblock به دنبال این هستند که امنیت به جای اینکه در انتهای پروژه موردتوجه قرار گیرد، از همان ابتدا پیاده‌سازی شود. مشارکت دو شرکت در سطح جهانی برای تمام سازمان‌هایی که به دنبال رفع نیازهای خود در زمینه بلاک‌چین هستند، اتفاق مطلوبی است».

شرکت کودلسکی به تازگی مرکز امنیت بلاک‌چین خود را راه‌اندازی کرده و خدمات متنوعی در این مرکز ارائه می‌دهد. مشارکت کودلسکی با BTblock عمق اکوسیستم امنیت بلاک‌چین این شرکت را افزایش خواهد داد و تجربه‌ها منابع ارزشمندی به آن اضافه می‌کند که در نهایت برای تقویت کسب‌وکارها در زمینه کاربردهای مختلف بلاک‌چین و فناوری دفتر کل توزیع‌شده مفید خواهند بود.

تمرکز BTblock روی خدمات مشاوره‌ای به مشتری‌ها کمک خواهد کرد نیازهای امنیتی خود را در فازهای آغازین تعریف پروژه شناسایی کنند و کودلسکی در ادامه می‌تواند روی طراحی راهکار امنیتی مناسب تمرکز کند.

BTblock خدمات متنوعی در زمینه بلاک‌چین به سازمان‌ها می‌دهد. این شرکت در شهر نیویورک مستقر است؛ شهری که یکی از پیشروها در زمینه ایجاد چارچوب‌های رگولاتوری برای حاکمیت محصولات مالی بلاک‌چین است. خدمات BTblock شامل مدل‌سازی مالی و اقتصادی، امنیت سایبری و توسعه بازار/فنی هستند.

منبع : the-blockchain

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته