جمعه 10 فروردین 1403

رشد قیمت رمزارزها همزمان با عبور قیمت بیت کوین از 8100 دلار

طی دو روز گذشته شاهد افزایش قیمت بیت کوین و به دنبال آن، سایر رمزارزهای برتر بوده‌ایم. با این وجود، متخصصان در مورد روند حرکت بازار و آینده قیمت‌ها توافق نظر ندارند.

روز چهارشنبه، همه رمزارزهای مهم از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و ریپل (XRP) شرایط مناسبی داشتند و طبق داده‌های Coin360، بازار رمزارز به طور کلی شرایط مطلوبی داشت.

رشد قیمت  اکثر رمزارزها همزمان با عبور قیمت بیت کوین از 8100 دلار

بعد از اینکه قیمت بیت کوین در ماه می به حدود 9000 دلار رسید، چند روز گذشته به زیر 8000 دلار سقوط کرد ولی امروز و روز گذشته این مرز را رد کرد و با قیمت 8130 دلار نیز تبادل شد. به طور کلی، این ارز دیجیتال طی 24 ساعت گذشته، 2.72 درصد رشد داشته است.  

رشد قیمت اکثر رمزارزها همزمان با عبور قیمت بیت کوین از 8100 دلار

قیمت بیت کوین طی 7 روز گذشته: منبع Coin360

اتر نیز که دومین رمزارز بزرگ بازار به حساب می‌آید، 6 درصد رشد کرده و در حال حاضر به 260 دلار رسیده است. ارزش بازار این آلت کوین اکنون 27.7 میلیارد دلار است.

رشد قیمت اکثر رمزارزها همزمان با عبور قیمت بیت کوین از 8100 دلار

قیمت اتر طی 7 روز گذشته: منبع Coin360

XRP که از لحاظ ارزش بازار در رتبه سوم بازار قرار دارد نیز رشد متوسطی داشته و به 401 دلار رسیده است. پیش‌بینی می‌شود که این رشد 1.9 درصدی ادامه پیدا کند. به طور کلی، رشد XRP در مقایسه با بیت کوین و اتر بسیار کمتر بوده است.  

رشد قیمت اکثر رمزارزها همزمان با عبور قیمت بیت کوین از 8100 دلار

قیمت XRP طی 7 روز گذشته: منبع Coin360

با توجه به داده‌های Coin360، کل ارزش بازار متعلق به 100 رمزارز بازار در دنیا، 250.6 میلیارد دلار است.

آنطور که کوین‌ تلگراف قبلا گزارش داده بود، بری سیلبرت، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری Digital Currency Group

(DCG) معتقد است که بر اساس داده‌های موجود می‌توان حدس زد که بازار صعودی (بازار خرسی) در حال حاضر به پایان دوره خود رسیده است.

اولیور اسحاق، یکی از معروف‌ترین تحلیل‌گرهای بیت کوین هنوز هم معتقد است که بازار صعودی ادامه پیدا خواهد کرد و علیرغم افت قیمتی که شاهد بوده‌ایم، احتمال دارد تا قبل از پایان سال 2019، قیمت‌ها تا 25 هزار دلار بالا برود.

سیلبرت و اسحاق به طور جداگانه اعلام کرده‌اند که حرکت سازمان‌های بزرگ به سمت دنیای کریپتو می‌تواند دلیل بزرگی برای امیدواری به آینده این بازار باشد. سیلبرت در صحبت‌های خود به شرکت بیمه Fidelity اشاره کرده، در حالی که اسحاق در مورد اقدامات مایکروسافت، آمازون، استارباکس و هول فودز صحبت کرده.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته