پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کیف پول اپرا مخصوص رمزارز برای کاربران آیفون عرضه شد

شرکت اپرا اکنون اعلام کرده که کاربران iOS این مرورگر از امروز می‌توانند مثل کاربران اندروید و دسکتاپ، به امکانات بلاک چین و اپلیکیشن‌های توزیع شده دسترسی داشته باشند.

چند ماه است که کاربران اندروید و دسکتاپ می‌توانند از مرورگری که اپرا با امکانات بلاک چین طراحی کرده استفاده کنند ولی این قابلیت به کاربران آیفون داده نشده بود. 

شرکت اپرا اکنون اعلام کرده که کاربران iOS اکنون می‌توانند با استفاده از مرورگر Opera Touch از امکانات این مرورگر برای بلاک چین بهره ببرند. 

طبق مطلبی که در وب سایت این شرکت منتشر شده، این مرورگر جدید، امکاناتی مشابه مرورگرهای دسکتاپ و اندروید در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به کیف پول رمزارز و امکان اجرای اپلیکیشن‌های توزیع شده (dapps) بدون نیاز به افزونه اشاره کرد. 

شرکت اپرا در این رابطه گفته است: 

«ما معتقدیم که وب امروز، رابطی برای وب توزیع شده آینده است (وب 3). این مرورگر به دلیل داشتن کیف پول رمزارز، می‌تواند نقش مهم خود در دسترسی به اطلاعات را تجدید کرده و آن را گسترش دهد و تراکنش‌های آنلاین کاربران را به نحوی اجرا کند که کنترل بیشتری داشته باشند.» 

این کیف پول در حال حاضر به کاربران اجازه انجام تراکنش و پرداخت از طریق اتر و تمام توکن‌ها و استیبل کوین‌های ERC-20 را می‌دهد و همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از استاندارد ERC-721 دارایی‌های رمزی مثل CryptoKitties را نگه‌داری کنند. 

در وب سایت اپرا و بخش اخبار رمزارز ذکر شده که این کیف پول می‌تواند هر نوع توکنی که مبتنی بر استاندارد ERC-20 ایجاد شود را به صورت خودکار تشخیص داده و آن را لیست کند.  

اپلیکیشن‌های توزیع شده به صورت مستقیم از طریق این مرورگر قابل دسترسی هستند و کافی است کاربر آدرس آن‌ها را تایپ کند. به این ترتیب نیاز به استفاده از افرونه‌های مختلف حذف می‌شود. 

کاربر برای استفاده از اپلیکیشن‌های توزیع شده باید اتر خریداری کرده و آن را در کیف پول اپرا ی خود ذخیره کند و بعد از این مرحله می‌تواند به اپلیکیشن‌های توزیع شده‌ای که در فروشگاه این مرورگر ثبت شده‌اند، دسترسی داشته باشد. 

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

فراتر از زمین: بررسی کاوش های کیهانی

  جذابیت خیره شدن به ستارگان، هزاران سال است که تخیل انسان را مجذوب خود کرده است و کنجکاوی عمیقی را در مورد کیهان مرموز...

نگاهی به آینده پیشرفت های فناوری

  پیشرفت سریع نوآوری و فناوری های آینده در سال‌های اخیر، سرعت نوآوری‌های فن‌آوری شتاب بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است که ناشی از پیشرفت‌های چشمگیر در...

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته