چهارشنبه 29 فروردین 1403

پاکسوس و بایننس برای تسهیل تبدیل ارز فیات به استیبل کوین همکاری می‌کنند

صرافی بایننس که بزرگ‌ترین صرافی رمزارز از لحاظ حجم تراکنش‌هاست و شرکت مدیریت دارایی پاکسوس (Paxos) دروازه جدیدی برای تبدیل ارز فیات به رمزارز ایجاد کرده‌اند که روی پلتفرم بایننس کار خواهد کرد. پاکسوس و بایننس برای تسهیل تبدیل ارز فیات به استیبل کوین همکاری می‌کنند.

طبق بیانیه مطبوعاتی این خبر، این دروازه امکان خرید استیبل کوین PAX از طریق ارز فیات را فراهم خواهد کرد و موجودی حساب کاربر از طریق صرافی بایننس قابل مشاهده خواهد بود. 

در بیانیه مطبوعاتی این خبر ذکر شده که این اقدام باعث افزایش تعداد کاربرانی خواهد شد که توکن‌های PAX را خرید و فروش می‌کنند و به این ترتیب قیمت آن بهتر مشخص خواهد شد. 

برای تراکنش‌هایی که یک طرفشان توکن PAX باشد، کارمزدی دریافت نخواهد شد و هیچ حد پایین یا بالایی نیز برای تراکنش‌های برداشت یا واریز وجود ندارد. 

چنگ‌پنگ ژائو (که CZ هم نامیده می‌شود) تأکید کرده که صرافی‌ها باید تراکنش‌های فیات-کریپتو را تسهیل کنند و از استیبل کوین‌هایی مثل PAX حمایت کنند تا اکوسیستم کسب‌وکار کریپتو بزرگ‌تر و قوی‌تر شود. 

قبلاً در گزارش‌ها داشتیم که شرکت پاکسوس به تازگی امکان خرید تعداد بی‌نهایتی توکن در ازای دلار آمریکا را برای کاربرانش فراهم کرده است. همچنین، این پلتفرم دیگر موجودی حساب کاربران را به صورت دلار و PAX نشان نمی‌دهد و فقط از PAX استفاده می‌کند، با این هدف که بتواند استیبل کوین خود را به عنوان دلار دیجیتال معرفی کند. 

اوایل ژوئن بود که مدیر مالی بایننس در اخبار رمزارز تأیید کرد که این صرافی طی دو ماه آینده شروع به ارائه استیبل کوین‌های اختصاصی خود خواهد کرد و اولین استیبل کوین آن با پوند انگلستان متصل خواهد بود و Binance GBP نام خواهد داشت. 

این اقدام بایننس با هدف کاهش سهم بازار استیبل کوین تتر (USDT) روی این پلتفرم انجام خواهد شد که در حال حاضر 50 درصد از حجم تراکنش‌های استییل کوین را در اختیار دارد. 

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته