شنبه 1 اردیبهشت 1403

جعبه ابزار سامسونگ برای توسعه بلاک چین و اپلیکیشن‌های توزیع شده منتشر شد

شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرده که جعبه ابزار سامسونگ نرم‌افزاری جدیدی برای توسعه بلاک چین و اپلیکیشن‌های توزیع شده به بازار ارائه داده است.

طبق آنچه در بیانیه سامسونگ و اخبار بلاک چین و رمزارز آمده است، این جعبه ابزار سامسونگ امکان مدیریت حساب، گرفتن نسخه پشتیبان، پرداخت، امضای دیجیتال، استفاده از Samsung Keystore و سایر امکانات کیف پول سرد را فراهم می‌کند. این SDK در واقع شامل تمام SDKهایی است که سامسونگ در گذشته ارائه کرده، از جمله Blockchain Keystore SDK. 

به گزارش کوین تلگراف، سامسونگ در ماه فوریه گوشی گلکسی S10 را روانه بازار کرد که امکان ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی را هم دارد. در ماه می نیز شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد امکانات بلاک چین را به گوشی‌های کم‌قیمت خود نیز اضافه کند. 

همچنین، ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که می‌خواهد سه محصول جدید را روانه بازار کند که به دغدغه‌های کاربران در مورد بلاک چین پاسخ می‌دهند. هدف این محصولات این است که امکان اتصال بلاک چین به پلتفرم‌های دیگر را ساده‌تر کند تا افراد بیشتری بتوانند از فناوری بلاک چین بهره‌مند شود. 

مدیر عامل Samsung SDS در ماه می فاش کرد که این شرک، بلاک چین را به عنوان یکی از فناوری‌های کلیدی برای تحول فنی خود انتخاب کرده است.  

در همین ماه بود که شرکت HTC از گوشی هوشمند Exodus 1S رونمایی کرد که می‌تواند به صورت یک گره کامل برای بلاک چین بیت کوین عمل کند و کیف پولی نیز برای خرید و فروش رمزارز روی این گوشی ارائه شده است. 

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته