پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ریپل: SEC بر خلاف وظایف خودش رفتار می کند

آخرین درخواست ریپل به دادگاه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را به اقدام علیه منافع سرمایه گذاران متهم می کند که مخالف ماموریت این آژانس برای حمایت از سرمایه گذاران است.
به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، SEC در ماه دسامبر سال 2020 شکایتی را علیه ریپل تشکیل داد و ادعا کرد که این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو XRP را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده برای چندین سال فروخته است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


وکلای ریپل اکنون با طرح این استدلال که SEC باعث شده این دارایی رمزارز میلیاردها دلار ارزش خود را از دست بدهد، با حمایت از بسیاری از دارندگان XRP که سعی در مداخله در این پرونده دارند، درخواست جدیدی را به دادگاه ارائه می دهند.
وکلای ریپل معتقدند که دارندگان XRP تا حدودی باید اجازه مداخله در این پرونده را داشته باشند. به گفته آنها:
«به عنوان دارندگان مستقل، توسعه دهندگان و کاربران XRP، که بدون ارتباط با متهمان هستند، آنها دارای منافع قوی و متمایز در وضعیت رگولاتوری XRP می باشند.»

این درخواست همچنین SEC را مقصر ضررهای سنگین می داند:
«صرفاً با طرح ادعای نادرست خود، SEC میلیاردها دلار ضرر فوری به دارندگان شخص ثالث XRP تحمیل کرد، نقدینگی XRP را در ایالات متحده کم کرد و از ادامه برنامه های توسعه XRP توسط اشخاص ثالث جلوگیری کرد.»

در این بیانیه 21 صفحه ای تأکید شده است که:

«دارندگان XRP، دارندگان خرد بی گناه و بدون ارتباط با ریپل هستند که قبلاً پیامدهای ناشی از عدم صلاحیت SEC را احساس کرده اند. تمایل آنها برای شنیده شدن قابل درک و مشروع است.»
این درخواست همچنین SEC را به بی توجهی آشکار به منافع اشخاصی که خود آژانس ادعای حفاظت از آنها را می کند، متهم کرده است. بر اساس این سند:
«SEC علیرغم ادعای محافظت از آنها، برخلاف منافع آنها عمل می کند و شرایط خرید و استفاده از XRP را به شدت نادرست جلوه می دهد.»

کد خبر: 1400021607MGMMMH

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته