جمعه 10 فروردین 1403

نمودار Coinigy | آموزش تریدینگ TRADING فصل 5

Coinigy.com

Coinigy یک پلتفرم تبادل آنلاین است که دو ویژگی اصلی دارد. نخست اینکه این پلتفرم جامع ترین نمودارها را در رابطه با رمزارزهای مختلف دارد. به این معنی که با استفاده از این پلتفرم می توانید تقریبا برای هر رمزارزی که می خواهید یک نمودار تحلیل فنی پیدا کنید.

نمودارهای تحلیل فنی

درحالیکه وبسایت بسیاری از کارگزاری ها نمودارهایی ساده از لحاظ معیارهای گرافیکی ارائه می دهند، Coinigy این مسئله را با ارائه یک نمودار با گرافیک حرفه ای برای تمامی رمزارزها حل می کند.

این پلتفرم هر لحظه خود را با سفارش های ثبت شده در تمامی کارگزاری ها همگام سازی می کند.

نمودار Coinigy

پلتفرم Coinigy از فناوری نمودار Tradingview استفاده می کند و به همین دلیل می توانید لوگوی Tradingview را در نمودار Coinigy مشاهده کنید. به همین دلیل در پلتفرم Coinigy شما تمامی ویژگی ها و ابزارها ی تحلیل فنی ارائه شده در Tradingview را نیز خواهید داشت.

نمودار تحلیل Coinigy

تبادل بین پلتفرم های مختلف

نکته اساسی دوم در مورد پلتفرم Coinigy این است که با استفاده از این وبسایت می توانید از ویژگی تبادل دیگر پلتفرم ها نیز بهره ببرید، که البته گزینه ای اختیاری می باشد و اگر نخواهید می توانید تنها از پلتفرم تبادلی Coinigy استفاده کنید. اما می توانید تمامی تبادلات را در کارگزاری های مختلف به طور کامل در پلتفرم Coinigy پیش ببرید. کاربران می توانند حساب های کاربری خود در دیگر کارگزاری ها را به پلتفرم Coinigy متصل کرده و تمامی تبادلات خود را به طور کاملاً مستقیم از داخل این پلتفرم به انجام رسانند.

پلتفرم Coinigy

تبادل کنندگانی که از کارگزاری های مختلف استفاده می کنند می توانند از این ویژگی بهره زیادی ببرند و وقت خود را به شکل بهینه تری به کار ببندند. بسیاری از رمزارزها را تنها می تواند در کارگزاری های خاصی مبادله کرد. به همین دلیل تبادل کنندگانی که بسیار فعال می باشند و در کارگزاری های مختلف تبادل می کنند، می توانند از این ویژگی Coinigy بهره بسیار زیادی ببرند.

همچنین این ویژگی کارمزدی به همراه ندارد و تبادل کنندگان تنها کارمزد کارگزاری مورد نظر را می دهند.

به علاوه این پلتفرم یک نرم افزار برای گوشی های هوشمند دارد که می تواند برای تبادل کنندگانی که همواره در حرکت هستند بسیار مفید واقع شود.

شما می توانید به مدت 4 هفته از Coinigy به طور رایگان استفاده کنید. پس از این مدت باید حساب کاربری این پلتفرم را خریداری کنید. همچنین ویژگی تبادل با کارگزاری های مختلف در این پلتفرم مشمول دوره رایگان نمی باشد.

هشدار قیمت اتوماتیک

یکی از بهترین ویژگی های پلتفرم های نمودار تحلیل فنی تنظیم هشدار قیمت می باشد. همانطور که می توان حدس زد، این ویژگی برای تبادل کنندگانی که نمی خواهند هیچ فرصتی را از دست بدهند بسیار مناسب است. تبادل کنندگان می توانند از این ویژگی استفاده کرده و زمانی که قیمت یک رمزارز به حد خاصی برسد یک هشدار اتوماتیک دریافت کنند.

به طور کلی می توان گفت که Coinigy پلتفرم بسیار مناسبی برای دریافت نمودارهای تحلیل فنی می باشد. پس از گذشت دوره رایگان 30 روزه می توانید با پرداخت حداقل 15.42 دلار در ماه حساب کاربری این پلتفرم را خریداری کنید. همچنین می توانید این مبلغ را با استفاده از رمزارزهایی مانند بیت کوین پرداخت نمایید.

 

بیشتر بخوانید

نمودار تیک (Tick Chart) چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ابزار های مهم و بسیار کمک کننده در حوزه ترید ، نمودار تیک (Tick Chart) است.معامله (Trade) به فعالیت خرید و فروش...

معاملات بر خط (Online Trading) چیست؟

معاملات بر خط (Online Trading) یعنی افراد می توانند به راحتی از منزل خود و از طریق نرم افزارها و سایت های معاملاتی سفارشات...

آموزش نوسان گیری (Swing Trading) ارز دیجیتال

نوسانگیری در معامله نوعی خرید و فروش (غالباً به صورت مرحله ای)، پس از یک درجه حرکت خاص در نمودار قیمت ها است. می توان...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

ربات معاملاتی (Trading Bot) چیست و چگونه کار می کند؟

در معاملات رمزنگاری، کسب سود معمولاً به سرعت خرید و فروش دارایی های دیجیتال بستگی دارد. در نتیجه، حتی یک تأخیر جزئی در این...

مطالب داغ هفته