جمعه 10 فروردین 1403

جاستین سان ، مدیر عامل eToro را به ناهار کاری با وارن بافت دعوت کرد

جاستین سان ، بنیان‌گذار Tron پس از مدیر عامل Circle، مدیر عامل eToro را هم به ناهار کاری با وارن بافت دعوت کرد. وارن بافت سومین فرد ثروتمند جهان و یکی از مخالفان سرمایه‌گذاری در بیت کوین است.

فقط ۴ روز تا ناهار کاری جاستین سان ، مدیر عامل Tron با وارن بافت مانده و طبق جدیدترین اخبار بلاک چین و رمزارز سان فرد دیگری را به این موقعیت طلایی دعوت کرده است. این بار فرد خوش شانس بنیان‌گذار و مدیر عامل eToro است.

سان در توئیتر نوشته بود:

«می‌خواهم دوست خوبم @yoniassia بنیان‌گذار و مدیر عامل eToro را به ناهار کاری‌ام با وارن بافت دعوت کنم. چهار روز دیگر مانده و دوستان بیشتری اعلام خواهند شد.»

این پیام که بعدازظهر پنج‌شنبه فرستاده شد، پاسخ سریع یونی آسیا را در پی داشت:

«جاستین، مایه افتخار من است که به ناهار کاری تو با وارن بافت ملحق شوم، گامی بلند برای برقراری ارتباط بین دنیای مالی مرسوم و جدید است! فرصت‌های بزرگی برای استفاده از بلاک چین در کارهای نیک وجود دارد و خوشحال می‌شوم که در مورد پژوهش‌هایمان در GoodDollar با آینده‌بین اوماها (لقب وارن بافت) صحبت کنم.»

سان همچنین مدیر عامل Circle، جرمی آلر (Jeremy Allaire) را به این ناهار دعوت کرده که برای آن ۴.۵۷ میلیون دلار کمک مالی اهدا کرده است. این کمک مالی به بنیاد Glide اهدا می‌شود و این ناهار فرصتی برای گفت‌وگو با بافت در مورد موضوع‌های مهم (در این مورد رمزارزها) است. بنیان‌گذار Tron گفته است این ناهار کاری را در سان فرانسیسکو برگزار می‌کنند، انتخاب این مکان را «قدرت‌نمایی» سان در برابر به اصطلاح آینده‌بین اوماها می‌دانند.

سان در این مورد در سایت Medium نوشته، «از مریدان قدیمی (و بدون شک از طرفداران بزرگ) بافت و استراتژی سرمایه‌گذاری ارزشی بلندمدت او هستم.»

پلتفرم صرافی eToro آوریل امسال از طریق eToroX صرافی کریپتوی کاملی راه‌اندازی کرد و یونی آسیا، بنیان‌گذار این پلتفرم از سازمانی به نام GoodDollar حمایت می‌کند که هدفش «ایجاد چارچوبی اقتصادی برای کاهش نابرابری ثروت جهانی از طریق مدل‌های مبتنی بر درآمد پایه همگانی است.»

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته