شنبه 1 اردیبهشت 1403

تفاهم شرکت‌های انگلیسی و روسی: ارائه خدمات مالی در بستر رمزارزها

دو شرکت مالی انگلیسی و روسی در حال برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مالی در بستر رمزارزها هستند. (تفاهم شرکت‌های انگلیسی و روسی) این دو شرکت درصدد ارائه خدمات متنوعی نظیر پرداخت‌های آنلاین و ایجاد حساب‌های کاربری برای انجام تراکنش‌های مالی با رمزارزها هستند. هدف اصلی این شرکت‌ها، ایجاد امکان دسترسی بیشتر استارتاپ‌ها و مشتریان به فضای رمزارز هاست.

خدمات شرکت‌های حامی‌ رمزارزها

شرکت انگلیسی کوین‌آکوئارینگ (Coinacquiring) که یکی از دو شرکت نام‌برده است، در نظر دارد به شرکت‌هایی کمک کند که خواهان افتتاح حساب در اکوسیستم رمزارزها هستند. از جمله خدمات این شرکت هم ارائه بسترهایی برای تبدیل ارزهای فیات به رمزارزهاست.

این بانک از ارزهای مختلفی برای تبدیل شدن به رمزارز پشتیبانی به عمل خواهد آورد. از جمله ارزهایی که تحت پوشش قرار خواهند گرفت باید به پوند انگلستان، یورو، دلار آمریکا، فرانک سوئیس و یِن ژاپن اشاره کرد. ارزهای دیگری هم از سوی کوین‌آکوئارینگ در فرایند بدل کردن ارز فیات به رمزارز حمایت خواهند شد.

مدیریت دو شرکت مالی انگلیسی و روسی که قصد ارایه خدمات مالی در بستر رمزارزها را دارند، بر این اعتقادند که با وجود بی‌میلی بانک‌های دولتی به حوزه رمزارزها و ناتوانی در تخمین ریسک فعالیت در این زمینه، نیاز به شرکت‌هایی مانند آنها بسیار ضروری است.

فعالیت‌های دیگر شرکت‌های انگلیسی و روسی

شرکت دیگری که در حوزه ارائه خدمات مالی در بستر رمزارزها پا به میدان گذاشته، شرکتی روسی به نام سی‌نِل (Synell) است. این شرکت در بلاروس، روسیه و آمریکا شعبه‌های فعال دارد. این شرکت روسی هم در نظر دارد، نرم‌افزاری به کاربران ارائه کند که می‌تواند پرداخت از طریق رمزارزها را سر و سامان داده و و آنها را به ارزهای بدون پشتوانه بدل کند. چنین خدماتی برای کسب و کارهایی که می‌خواهند امکان پرداخت با رمزارزها را در اختیار مشتریانشان قرار بدهند بسیار مناسب خواهد بود تفاهم شرکت‌های انگلیسی و روسی را تقویت خواهد کرد.

در حال حاضر، این شرکت روسی از رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم به عنوان سه مورد از غول‌های بازار رمزارز دنیا پشتیبانی می‌کند. بنا به گفته مدیران شرکت سی‌نل، آنها از رمزارزهای دیگر هم استقبال می‌کنند و شرط لازم برای اضافه کردن آنها به خدمات‌شان، وجود مشتریان علاقه‌مندی است که استفاده از رمزارزهای دیگر را به اندازه رمزارزهای معروفی چون بیت‌کوین دوست داشته باشند.

احتمالا شرکت‌ها در دیگر کشورهای مختلف جهان هم به زودی به بازار رمزارزها ورود می‌کنند

در حال حاضر بسیاری از کشورها استفاده از رمزارزها را ممنوع کرده‌اند و برای فعالیت‌های مرتبط با آن قانون و مقرراتی تعیین نکرده‌اند. در چنین شرایطی، وجود شرکت‌هایی مانند دو شرکت مذکور انگلیسی و روسی می‌تواند گام بسیار بلندی در جهت نهادینه ساختن حضور و کاربرد رمزارزها در دنیا باشند.

هدف این شرکت‌ها ایجاد بستری است که به کسب‌و‌کارهای مختلف اجازه می‌دهد به جای صرف وقت، انرژی و هزینه گزاف برای مدیریت ابعاد مالی و اقتصادی خود در همکاری با بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی، به توسعه محصولات و فناوری‌های مختلف بپردازند و تمرکز خود را به آنها معطوف کنند. علاوه بر کشور روسیه و داستان‌های پر پیچ و خمی که با رمزارزها دارد، کشور انگلستان از جمله کشورهایی است که قصد دارد به طور جدی به حمایت از این دنیای جدید و فناوری‌های مرتبط با آن بپردازد.

منبع : cintjournal 

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته