پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

صرافی Gemini در شیکاگو به‌عنوان قطب مهندسی افتتاح شد

صرافی رمزارز Gemini متعلق به برادران وینکلوز شعبه‌ای در شیکاگو راه‌اندازی خواهد کرد. این خبر روز ۲۷ ژوئن به‌صورت رسمی اعلام شد.

تایلر وینکلوز، هم‌بنیان‌گذار Gemini روز پنج‌شنبه در مطلبی با موضوع اخبار رمزارز در سایت مدیوم اعلام کرد که این شعبه جدید در شیکاگو به شعبه‌های موجود شرکت در پورتلند و اورگن و مقر اصلی آن در نیویورک اضافه می‌شود.

براساس این مطلب، شعبه شیکاگوی Gemini به‌عنوان قطبی مهندسی عمل می‌کند و در راستای هدف این شرکت برای ارائه «زیرساختی امن و قابل اعتماد در سطح سازمانی» برای معامله و ذخیره‌سازی رمزارز ایجاد شده است. در این مطلب، تایلر وینکلوز بر نقش شیکاگو در سیستم مالی جهانی تاکید می‌کند و این شهر را خاستگاه بازارهای کالاهای مصرفی می‌خواند.

بر طبق گزارشی از رسانه خبری رمزارز کوین‌دسک، Gemini برای این طرح مهندسان سابق Coinbase، شرکت بزرگ صرافی رمزارز و خدمات کیف پول مستقر در ایالات متحده را استخدام کرده است. این گروه از کارمندان زمانی اخراج شدند که Coinbase آوریل ۲۰۱۹ به‌منظور تمرکز بر توسعه تلاش‌هایش در زمینه موتور تطابق در شعبه سان فرانسیسکو، شعبه شیکاگوی شرکت را تعطیل کرد.

تایلر وینکلوز نوشته است که تیم جدید شیکاگو «تخصص بسیار زیادی در موتورهای تطابق و بازارها دارند» و بر توسعه «پلتفرم اصلی» برای Gemini و همچنین بهینه‌سازی خدمات موجود در پلتفرم تمرکز خواهند داشت.

طرح شعبه شیکاگو پس از این خبر اعلام می‌شود که ثروت تایلر و کمرون وینکلوز در پی افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۱۳۷۰۰ دلار در ۲۶ ژوئن، بیش از دو برابر شده و به ۱.۴۵ میلیارد دلار رسیده است.

در عین حال، ارزش بیت کوین به‌تازگی و تنها چند دقیقه پس از خرابی پلتفرم Coinbase شاهد سقوط شدید تقریبا ۱۴۰۰ دلاری بود.

تایلر وینکلوز به‌تازگی در مصاحبه‌ای با Cointelegraph گفت که پروژه لیبرای فیسبوک اعتبار زیادی به صنعت کریپتو می‌بخشد و آن را گام انقلابی دیگری از مدیر عامل این شرکت، مارک زاکربرگ دانست که رقیبی شناخته‌شده برای برادران وینکلوز است.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته