جمعه 31 فروردین 1403

آینده امور مالی غیر متمرکز تحت تاثیر کمبود آموزش

تعامل در بازارهای مالی سنتی اخیرا برای توجه مصرف کنندگان و سرمایه گذاران سازمانی جذابیت کمتری داشته است. فرصت های جدید فراوان است، به طوری که امور مالی غیرمتمرکز بسیار مورد توجه قرار می گیرند. با این حال، این حرکت جدید نیز بدون خطرات و نقص نیست.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، برای دهه ها، مصرف کنندگان و سرمایه گذاران سازمانی بسیاری از گزینه های مختلف را که در دنیای مالی به آنها ارائه شده است کاوش کرده اند. این روش بسیار خوب کار کرده است، زیرا برخی حتی می توانند از حساب پس انداز خود سود بدون فعالیت به دست آورند. امروز، همه چیز بسیار متفاوت به نظر می رسد، زیرا بسیاری از بانک ها نرخ سود منفی را دریافت می کنند و همچنان از مشتریان خود بهره برداری می کنند.

مشکل دیگری که باعث کاهش جذابیت امور مالی متمرکز می شود، موانع موجود در صنعت است. به طور دقیق تر، بانک ها مجبور می شوند به طور مرتب با پرونده های قضایی به توافق برسند، بیشتر به دلیل عملکرد نادرست خودشان. اینها شامل افتتاح حساب برای مشتریان بدون اطلاع آنها، پوشاندن محصولات با نام های مختلف در هنگام ارائه خدمات یکسان، پولشویی و غیره است.


ارز دیجیتال چیست؟


با وجود همه اینها، بسیاری از مردم به بانک ها یا سایر موسسات مالی خود وفادار می مانند. یا شاید این زمانی وجود داشت، زیرا امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به امور مالی غیرمتمرکز هستند. برخلاف امور مالی سنتی، دیفای هیچ هزینه کارمزد گزاف، شرایط ناعادلانه یا حذف مالی ندارد. در عوض، این یک جنبش است که هدف آن ارائه خدمات مالی به همه بدون توجه به دسترسی فعلی آنها به این محصولات است.

دسترسی بیشتر به وسیله دیفای

اگرچه ممکن است به نظر برسد که مقرر شده بود امور مالی غیرمتمرکز اخلال در امور مالی سنتی را ایجاد کند، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. در حالت فعلی، دیفای در درجه اول به کاربرانی پاسخ می دهد که دانش کافی از بازار ارزهای دیجیتال دارند. متأسفانه، علی رغم اینکه قیمت های بیت کوین و اتر در چند ماه گذشته به سرعت صعود کردند، صنعت رمزارز حتی امروزه همچنان یک بازار در حاشیه است.

در حقیقت، هیچ راهنمای مناسبی در مورد چگونگی آماده سازی شما برای این فرصت های جدید مالی وجود ندارد. هر راهنمای موجود فرض می کند خواننده از قبل ریز و درشت ارز دیجیتال را می داند، اما معمولاً چنین نیست.

آموزش اولین قدم بزرگ است

قدم زدن در طبیعت پیچیده دیفای نیاز به آموزش واضح و دقیق دارد. نیاز فزاینده ای به پلتفرم های آموزشی وجود دارد که سطح ابتدایی دانش سرمایه گذاران را پوشش دهد. انتشارات مشارکت کننده در محتوای آموزشی پیرامون دیفای رشد قابل توجهی را در طول سال 2020 و اوایل سال 2021 نشان داده است. هدف از این ابتکارات آموزشی این است که با آموزش افراد در زمینه ارزهای دیجیتال و فرصت هایی که این صنعت فراهم می کند، موانع ورود به امور مالی غیرمتمرکز را کاهش دهد. در نهایت، یک هدف خوب برای دیفای این است که 100 میلیون نفر حداقل تا سال 2025 هرکدام 1 دلار در امور مالی غیرمتمرکز پس انداز کنند. این ممکن است یک هدف آسان به نظر برسد، اما متقاعد کردن میلیون ها نفر برای شرکت در این صنعت کار ساده ای نیست. بسیاری از مردم به طور کلی با ارزهای دیجیتال قانع نمی شوند و احتمالاً در مورد دیفای نیز همین احساس را خواهند داشت.

یک کاتالیزور بزرگ برای شروع اقدامات آموزشی بیشتر، داستان اخیر گیم استاپ و وال استریت بتس است. مردم در سراسر جهان ناگهان در موقعیتی قرار گرفتند که ببینند بازار مالی به ساز آنها می رقصد. این، نیاز را برای دسترسی همه به بازارهای مالی نشان می دهد، اما صنعت مالی فعلی همیشه این اجازه را به آنها نمی دهد. این امر هنگامی آشکار شد که معاملات سهام گیم استاپ توسط چندین ارائه دهنده خدمات برای محافظت از سرمایه گذاران بزرگ متوقف شد. این به عنوان یک نمونه عالی از بی انصافی صنعت مالی می تواند عمل کند.

ایجاد یک زمین بازی منصفانه

در مرکز خود، بخش مالی می تواند بدون نگهبان یا واسطه های متمرکز فعالیت کند. صنعت دیفای نشان داده است که این امکان وجود دارد، حتی اگر این صنعت هنوز در مراحل اولیه خود باشد. ایجاد محیطی که هرکسی بتواند با خیال راحت به طور مستقیم وام بگیرد، وام بدهد و تجارت کند امکان پذیر است، اما جنبه آموزشی باید در اولویت باشد.

از آنجایی که ادراک عمومی از امور مالی سنتی دائماً این شکست را می پذیرد، زمان آن است که گروه های بزرگی شروع به کاوش در افق های دیگر کنند. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال طعم آنچه آزادی مالی می تواند به همراه داشته باشد را در اختیار بسیاری قرار داده است. با این حال، بسیار مهم است که درک کنیم این تنها اولین قدم در یک مسیر طولانی برای دستیابی به این آزادی است.

دیفای ویژگی های گسترده ای بیش از فقط داشتن فقط بیت کوین، اتر یا هر دارایی رمزارز دیگری دارا است. در حالی که این امکان دسترسی به منابع مالی غیرمتمرکز را فراهم می کند، ابتکارات آموزشی به رهبری پیشگامان این صنعت به شما توضیح می دهد که چگونه می توانید از این دارایی ها بیش از اهداف سوداگرانه استفاده کنید. از طریق آموزش، تحقیق و راهنمایی، یک دوره جدید مالی ممکن است در گوشه ای منتظر ظهور باشد.

کد خبر: 1399121704MGMCMF

مطالب مرتبط:

استفاده بزرگترین صرافی رمزارز هند از دامنه های غیر متمرکز

رقیب گوگل موتور جستجوگر غیر متمرکز عرضه می‌کند

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته