جمعه 10 فروردین 1403

آینده روشن رمزارز کونوس

در مقاله های پیشین سکه نیوز، به بررسی و تحلیل پلتفرم کونوس پرداختیم، در این مقاله با مروری کوتاه روی این پلتفرم به بررسی ویژگی های کلیدی این پلتفرم که باعث شده از نظر تحلیلگران آینده ی روشنی در انتظارش باشد میپردازیم. پس با ما همراه باشید.

به گزارش سکه نیوز، کونوس پلتفرم در سال 2018 در کشور سوئیس پایه گذاری شده و خدمات بسیار زیادی را در زمینه فناوری بلاکچین و رمزارزها ارائه می دهد. این پلتفرم با ارائه تعداد زیادی از رمزارزها، استیبل کوین ها و خدمات مالی آنلاین، کونوس پلتفرم تبادلات و سرمایه گذاری امن‌تری را به بازار دیجیتال ارائه می کند.


بلاک چین چیست؟


علاوه بر رمزارزها و استیبل کوین های ارائه شده، این پلتفرم بلاکچینی خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می دهد؛ از جمله صرافی غیرمتمرکز کونوس (کونوس دکس)، کونوس اسکرو، درگاه پرداخت کونوس، کیف پول موبایل کونوس، و کیف پول تحت وب کونوس.

کونوس  X در حال پیمودن روند صعودی سریعی است و با وجود افزایش تقاضا برای این رمزارز ، انتظار می رود این روند صعودی با شدت بیشتری ادامه داشته باشد.

قیمت کونوس X در پی افزایش معاملات، علیرغم افت شدید قیمت بیتکوین به روند صعودی خود ادامه داد و به ۹۲ دلار رسید که بالاترین قیمت این رمزارز در کل دوره معاملات آن است.

اگرچه کونوس X هنوز یک رمزارز کاملاً جدید است، اما به دلیل قابلیت هایی که دارد مورد استقبال معامله گران قرار گرفته است. این امر منجر به افزایش قابل توجه تقاضا برای تهیه این ارز دیجیتالی شده است و این یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت آن است.

آینده روشن کونوس

چه ویژگی هایی در کونوس پلتفرم باعث رشد سریع و آینده روشن این رمزارز شده است؟

۱. بانک پذیر بودن کونوسX

کونوس X اولین سکه بانک پذیر است به این معنی که کونوس پلتفرم نخستین شرکتی‌ است که سکه ای ایجاد کرده که می توان آن را از بانک خریداری کرد این قابلیت باعث شده در هر جای دنیا و در هر بانکی با استفاده از شماره ISIN سوئیس بتوان کونوس ایکس خریداری کرد.

۲.نقشه راه بسیار دقیق

با توجه به نقشه راه بسیار دقیقی که برای این رمزارز منتشر شده میتوان فهمید این پلتفرم با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند خدمات ویژه ای را به مردم ارائه دهد و روز به روز به محبوبیت آن افزوده شود. وجود این نقشه راه، کاربران را از وجود توسعه دهندگان و مدیریتی با برنامه ریزی دقیق برای این رمزارز و مسیر روشن آینده مطمین میکند.

۳.لایه کونوس (Counos Layer)

این پروتکل بر روی شبکه بلاکچین کونوس ایکس افزوده خواهد شد و بر اساس این پروتکل، شبکه بلاکچین کونوس ایکس قادر خواهد بود تا دارایی های دیجیتالی مانند توکن ایجاد کند. کد منبع Counos Layer از کد منبع Omni Layer فورک گرفته شده است. Counos Layer را می توان بر روی شبکه بلاکچین رمزارزها اضافه کرد تا قابلیت تولید دیگر دارایی های دیجیتال مانند توکن به شبکه داده شود.

۴.سیستم صدور مدرک

 با کمک این سیستم می توان از شبکه بلاکچین کونوس ایکس بهره برد تا انواع و اقسام مدارک را صادر کرد، مدارکی از جمله مدارک دانشگاهی، مدارک گمرکی، مدارک حمل و نقل، مدارک مربوط به احراز هویت، و غیره. شبکه بلاکچین کونوس ایکس یک دفتر ثبت عمومی غیرمتمرکز در اختیار می گذارد که ذخیره سازی انواع مدارک را به شکلی امن، مستقل، و غیرقابل تغییر ممکن می سازد.

۵.سیستم انتخابات

این ویژگی برگزاری انتخابات و مکانیزم رای گیری را بر اساس شبکه بلاکچین کونوس ایکس ممکن می سازد. شبکه بلاکچین CCXX برگزاری انتخابات را به قابل اطمینان ترین و آشکارترین شکل ممکن عملی می سازد. روش عملکرد این سیستم بر این اساس است که هر تراکنش کونوس ایکس با یک رای توسط هر رای دهنده تطابق پیدا کند. به عنوان مثال هر رای با انجام تراکنش 0.005 سکه کونوس ایکس می تواند به انجام رسد. بنابراین، با توجه تعداد واجدین شرایط رای دهی یک منبعی از سکه کونوس ایکس ایجاد می شود و از این رو، هیچ اطلاعاتی را نمی توان اضافه یا حذف کرد.

۶. سیستم کپی رایت

با کمک این سیستم، شبکه بلاکچین کونوس ایکس برای ثبت انواع و اقسام کپی رایت ها به کار برده خواهد شد. می توان از این سیستم برای ثبت انواع حق اختراع، مالکیت معنوی، حق کپی رایت موزیک و انواع دیگر کپی رایت ها استفاده کرد. برای ثبت کپی رایت، این اطلاعات در یک تراکنش در شبکه بلاکچین کونوس ایکس ثبت می شود. هر تراکنشِ ثبت شده دارای اطلاعات و آی دی مشخص است، از جمله زمان دقیق ثبت. بدین جهت هنگامی که شخص حق کپی رایت خود را با کمک کونوس ایکس ثبت می کند، بر آن اساس مدرکی دریافت کرده که اطلاعات کاملا دقیق زمان ثبت کپی رایت را به شکلی غیرقابل تغییر دریافت می کند.

۷.امور مالی غیرمتمرکز

 این سیستم در حقیقت یک سیستم بانکداری مدرن غیرمتمرکز میباشد که به عنوان مثال برای وام دهی می توان از آن بهره برد. بر اساس این سیستم DeFi، افرادی که قصد دارند سرمایه خود را به شکل وام واگذار کنند یا در پروژه های مختلف سرمایه گذاری انجام دهند، می توانند دارایی های خود را در یک والت در استخر کریپتو (Crypto Pool) جمع آوری کنند. از سوی دیگر، افرادی که به دنبال وام و یا جذب سرمایه برای پروژه های خود هستند می توانند در این سیستم درخواست خود را ثبت کنند. تمام این فرایندها بر اساس سیستم CCXX DeFi میباشند.

تمام این فناوری ها و قابلیت ها بر اساس سکه های کونوس ایکس هستند. چرا که تمام این ویژگی ها برای عملکرد به کونوس ایکس نیاز دارند. به عنوان مثال، برگه های رای، اسناد و مدارک صادر شده، کارمزد تراکنش ها برای پروتکل Counos Layer، تمام این سیستم ها و ویژگی ها نیازمند کونوس ایکس هستند. در نتیجه یک تقاضای چشمگیر برای کونوس ایکس شکل گرفته است. از سوی دیگر، این مسئله باعث ایجاد ارزش و ثروت بیشتری می شود. اگر توکن‌هایی که توسط شبکه بلاکچین کونوس ایکس ایجاد خواهد شد را نیز مدنظر قرار دهیم شاهد ایجاد یک شبکه عظیم مالی تنها بر پایه کونوس ایکس خواهیم بود.

۸. ویژگی کیف پول چند امضا کونوس

یک کیف پول چند امضا (مولتی سیگ والت) نوعی کیف پول الکترونیک است که برای دسترسی به آن به بیش از یک امضا یا کلید شخصی نیاز است.

خدماتی که توسط کونوس ارائه می شوند از فناوری مولتی سیگ ولت بهره زیادی می برند. اما به طور کلی این فناوری درسیستم کونوس اسکرو و کونوس ایکس وکونوس دکس مورد استفاده قرار می گیرد. فناوری کیف پول چند امضا سطح بالاتری از امنیت را ارائه می دهد و تضمین می کند که دارایی های کیف پول با یک کلید شخصی قابل دسترسی نخواهند بود. به همین دلیل، کیف پول چند امضا در کونوس اسکرو و کونوس دکس مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که در این سیستم ها تبادل های مبتنی بر رمزارز رخ می دهد.

۹. سرویس کونوس اسکرو

سرویس کونوس اسکرو یک سیستم مالی رمزارزی است که در آن یک طرف سوم مورد اعتماد پرداخت ها و تراکنش ها بین دو طرف یک قرارداد را نظارت می کند. مدیریت کونوس اسکرو توسط صرافی Counos OÜ صورت می گیرد. این شرکت در کشور استونی به ثبت رسیده و تمام مجوزهای مورد نیاز برای انجام این امور را دارا می باشد. می توان از کونوس اسکرو در معاملات نظیر به نظیر رمزارزها، بیت کوین OTC، معاملات املاک، و در واقع هر گونه معامله مالی بهره برد.

همانطور که دیدیم پلتفرم کونوس دارای ویژگی های منحصر به فردی است که تعاملات بین افراد در نقاط مختلف دنیا را ساده‌تر خواهد کرد و انتقال ثروت در مقیاس بزرگتری صورت خواهد پذیرفت. هدف‌ این پلتفرم ایجاد سیستم اقتصادی می‌باشد که پشتوانه اصلی آن جامعه و افراد آن هستند. ابزارها و فرصت های مورد نیاز برای کاربران فراهم شده تا اهداف خود را پیش برده و ثروت و ارزش بیشتری در نتیجه آن خلق گردد. تمام این جامعه اقتصادی بر اساس یک پایه‌ی مستحکم مالی میباشد که آن را قادر می سازد تا ثروت بیشتری خلق کند و با استفاده از ارزهای ارائه شده به دیگر جوامع و اجتماعات منتقل گردد.

آینده قیمتی رمز ارز کونوس X

به گزارش سکه نیوز و به نقل از سایت Walletinvestor.com بر اساس پیش بینی ها، انتظار می رود که یک افزایش بلندمدت را در پیش رو داشته باشیم ، قیمت پیش بینی شده برای تاریخ ۳۱-۱-۲۰۲۶ ، ۱۱۲۷.۲۰۰ دلار است. با سرمایه گذاری ۵ ساله ، انتظار می رود درآمد در حدود ۱۱۵۲.۱۷ درصد افزایش داشته باشد. سرمایه گذاری ۱۰۰ دلاری فعلی شما ممکن است در سال ۲۰۲۶ به ۱۲۵۲.۱۷ دلار برسد.»

نمودار

مطالب مرتبط:

کیف پول کونوس

کونوس بیت (CBit) چیست؟

آشنایی کامل با پلتفرم کونوس

ارز دیجیتال کونوس H چیست؟

سرویس کونوس اسکرو چیست ؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

مطالب داغ هفته