پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اتصال گوشی های هوشمند به کیف پول سخت افزاری رمزارز

دارندگان سری گوشی های گلکسی قادر خواهند بود کیف پول های رمزارز سخت افزاری خود را به تلفن های هوشمند خود متصل کرده و سکه ها را به کیف پول داخلی دستگاه خود منتقل کنند. سامسونگ می گوید که این امر دسترسی به ارز دیجیتال و انجام تراکنش را برای کاربران آسان می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، سامسونگ یک به روزرسانی را منتشر کرده است که کارکرد کیف پول رمزارز داخلی خود را افزایش می دهد. این کیف پول اولین بار با سری گلکسی S10 دو سال پیش ارائه شد. این برنامه اکنون می تواند به کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو اس و لجر نانو ایکس لینک متصل شود.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


این کارکرد جدید انتقال سرمایه رمزارز از کیف پول سخت افزاری به اپلیکیشن کیف پول تلفن همراه را تسهیل می کند. در بیانیه مطبوعاتی، سامسونگ تأکید کرد:
«این به روزرسانی با انتقال دارایی های مجازی ذخیره شده در کیف پول های سخت افزاری منتخب به کیف پول بلاک چین سامسونگ، دسترسی و پردازش تراکنش ها را برای کاربران آسان می کند.»

دستگاه های گلکسی که از سیستم عامل اندروید 9.0 یا بالاتر استفاده می کنند از ویژگی جدید پشتیبانی می کنند، اگرچه بسته به مدل گوشی زمان این دسترسی ممکن است متفاوت باشد. پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری شخص ثالث نیز در بازار متفاوت است، با توجه به اینكه سامسونگ اشاره کرد در هنگام اتصال به کیف پول سامسونگ، ویژگی های بلوتوث لجر نانو ایکس را محدود می كند.

ویژگی جدید به درخواست کاربران رمزارز گلکسی اضافه می شود

در سال 2019، این غول فناوری کره جنوبی از ادغام یک پلتفرم امن در تلفن های هوشمند گلکسی S10 خبر داد که علاقه مندان به رمزارز می توانستند دارایی های دیجیتالی خود را ذخیره و مدیریت کنند. کلیدهای خصوصی برای تایید تراکنش های ارز دیجیتال رمزنگاری می شوند در محیطی مجزا از سیستم عامل اصلی و همه برنامه های دیگر ذخیره می شوند. داده های موجود در Samsung Blockchain Keystore فقط پس از تأیید از طریق پین یا اثر انگشت قابل دسترسی هستند و توسط نرم افزار امنیتی Samsung’s Knox محافظت می شوند.

Keystore را می توان در تنظیمات، و قسمت Biometrics and Security یافت. هنگامی که آن را تنظیم کردید، از شما دعوت می شود که یک کیف پول رمزارز جدید ایجاد کنید یا یک کیف پول موجود را متصل کنید. کیف پول بلاک چین سامسونگ از تعدادی ارز دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، توکن های ERC ، ترون (TRX) و توکن های TRC پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از فناوری بلاک چین به کاوش در تأیید مبادله دارایی های دیجیتالی، و اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dapps) بپردازند.

سامسونگ الکترونیک از جمله اولین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند بود که پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و توکن را به دستگاه های خود وارد کرد. در ابتدا، Samsung Blockchain Keystore در تعداد محدودی از بازارها در دسترس بود، و در اطلاعیه اولیه فقط کره جنوبی، انگلستان و ایالات متحده ذکر شده بودند. همچنین در ابتدا، بیت کوین در میان سکه های پشتیبانی شده توسط کیف پول بلاک چین سامسونگ وجود نداشت، اما این ارز دیجیتال بعداً اضافه شد.

کد خبر: 1400022601MGMCMF

مطالب مرتبط:

کیف پول داغ چیست؟

کیف پول سرد چیست؟

کیف پول کاغذی چیست؟

کیف پول دیجیتالی چیست

کیف پول سخت افزاری چیست ؟ همراه بامعرفی بهترین های ۲۰۲۱

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته