شنبه 1 اردیبهشت 1403

اختلال در صرافی بزرگ آمریکایی به دلیل نوسان قیمت ها

صرافی بزرگ مستقر در ایالات متحده گزارش می دهد که اختلال در عملکرد سیستم های کلیدی آن به دلیل کاهش قیمت اتریوم به زیر 4000 دلار است. این صرافی اضافه کرد که تمام حساب ها و سرمایه مشتریان کاملا امن هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، صرافی بزرگ ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده آمریکا «جمینی» دیشب دو اختلال در سرویس خود را تجربه کرده است و اکنون خبر از کاهش عملکرد در اپلیکیشن تلفن همراه، رابط وب و رابط برنامه نویسی اپلیکیشن خود را می دهد.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


بر اساس به روزرسانی صفحه وضعیت جمینی، این صرافی بررسی گزارشات مشتریان از اختلالات احتمالی خدمات را در ساعت 21:54 دیشب به وقت تهران آغاز کرد. اگرچه این صرافی گفت که تنها چند دقیقه بعد همه سرویس های خود را بازیابی کرده است، چند ساعت بعد جمینی از اختلال در سرویس دیگری خبر داد و گفت که سیستم های آن به دلیل نامعلومی عملکرد ضعیفی را تجربه می کنند.

در زمان انتشار این خبر، واریز و برداشت کلیه توکن های پشتیبانی شده توسط جمینی تحت تأثیر این اختلال در خدمات قرار ندارند. با این حال، ممکن است کاربران اپلیکیشن تلفن همراه این شرکت، و برنامه کسب سود Gemini Earn ، انتقال وجه و سایر موارد با مشکل مواجه باشند. تا ساعت 1:36 به وقت تهران، جمینی گزارش داد که اصلاحاتی را اعمال کرده و نتایج را کنترل می کند.

اختلالات و خاموشی در صرافی های رمزارز را می توان گاهی اوقات ناشی از نوسانات برخی ارزهای دیجیتال دانست، زیرا تریدر ها سعی در خرید توکن یا فروش دارایی های خود دارند. اولین اختلال در سرویس جمینی اندکی پس از آن رخ داد که قیمت اتریوم دیروز به بیش از 4200 دلار رسید.

با این حال، ارزهای دیجیتال اصلی از جمله بیت کوین، اتریوم، XRP و سایر موارد تقریباً در ساعت 00:30 به وقت تهران افت قیمت مشابهی را تجربه کردند، و اتریوم با بیش از 14 درصد کاهش به 3650 دلار، و بیت کوین برای اولین بار از شروع ماه مه به زیر 54،000 دلار سقوط کرد، و XRP تا 1.25 دلار پایین آمد. قیمت دوج کوین هم در همان زمان در حال کاهش بود، هرچند که قیمت این توکن از 24 ساعت گذشته در حال کاهش بوده است.

کد خبر: 1400022107MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته