پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

دومین شرکت بزرگ بیمه در اروپا، AXA به اولین بیمه کننده سوئیسی تبدیل شده است که به مشتریان خود امکان پرداخت حق بیمه خود با رمزارز را می دهد. این کار از طریق همکاری با کارگزار ریشه دار ارز های دیجیتال «بیت کوین سوئیس» امکان پذیر است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، پرداخت رمزارزی برای تقریبا تمامی محصولات AXA به جز بیمه عمر، به دلیل احتمال وقوع موانع رگولاتوری بعدی، امکان پذیر است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


AXA فاکتور اصلی در انتخاب خود برای ادغام ارز دیجیتال در عملیات روزمره خود را تحول سریع دیجیتالی اقتصاد جهانی در طی شیوع ویروس کرونا عنوان کرده است. با این حال، حتی در سال 2019 ، این شرکت بیمه اظهار داشت که بررسی هایی در بازار را انجام داده است که نشان می دهد تقریباً یک سوم پاسخ دهندگان بین 18 تا 55 سال از قبل دارای رمزراز بودند یا به آن علاقه داشتند.

طبق گفته کلودیا بننترو، رئیس نوآوری های آزاد در AXA سوئیس، پذیرش پرداخت های رمزارزی، پاسخ AXA به تقاضای فزاینده مشتریان خود برای راه حل های پرداخت جایگزین با نقش بیشتر فناوری های جدید است.

AXA خود هیچ رمزارزی را در ترازنامه خود ندارد. در عوض، رمزارز به دست کارگزار ارز دیجیتال بیت کوین سوئیس می رسد. قابل ذکر است، در حالی که خود این شرکت بیمه هیچ کارمزدی برای پرداخت رمزارز اضافه نمی کند، بیت کوین سوئیس هنگام محاسبه نرخ رمزارز و فرانک برای مشتریان AXA ، کارمزد 1.75 درصدی را دریافت می کند.

AXA با فناوری های مبتنی بر بلاک چین بیگانه نیست. این شرکت از سال 2017 از زنجیره بلوکی برای ردیابی و ثبت چرخه عمر وسایل نقلیه استفاده می کند. این بیمه گر همچنین از چالش بلاک چین دانشگاه بازل حمایت می کند، جایی که از تحقیقات در مورد استفاده از قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه پشتیبانی می کند.

AXA گفت که از گزینه های پرداخت بیشتر در آینده نزدیک پشتیبانی می کند، از جمله TWINT ، یک راه حل پرداخت اپلیکیشن تلفن همراه برای بازار سوئیس.

کد خبر: 1400012609MGMMMH

مطالب مرتبط:

اعمال مالیات رمزارز در کره جنوبی از سال 2022

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته