جمعه 10 فروردین 1403

ارائه خدمات رمزارزی توسط یکی از قدیمی ترین بانک های سوئیس

بانک Bordier & Cie که یکی از قدیمی ترین بانک های این کشور است، خدمات معاملات رمزارز را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، این بانک که در سال 1844 افتتاح شده است، در شراکتی با بانک سیگنوم (Sygnum Bank) برای این طرح ابتکاری، راهکاری بانکداری بنگاه‌به‌بنگاه این بانک را با زیرساخت داخلی خود ادغام کرد.

این ادغام به مشتریان این بانک سوئیسی امکان می دهد که رمزارزها را در یک بستر صرفا اجرایی معامله کنند. این بدان معناست که بانک سیگنوم هیچ مشاوره ای به مشتریان بانک بوردیه درباره دارایی های دیجیتال نخواهد داد و صرفا پلتفرمی برای معامله و ذخیره رمزارز برای آن ها فراهم می کند.

اورار بوردیه (Evrard Bordier)، از مدیران بانک بوردیه، گفت که این بانک شاهد افزایش تقاضا از سوی مشتریان خود برای سرمایه گذاری در رمزارزها و تنوع بخشی به پورتفوی خود بوده است.

به تازگی شماری از بانک های دولتی و خصوصی سوئیس وارد فضای رمزارز شده اند. بانک های مائرکی بومان (Maerki Baumann & Co.)، اینکور (InCore Bank)، باسلر کانتونال بانک (Basler Kantonalbank) و ژولیوس بائر (Julius Baer) از جمله این بانک ها هستند.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

به روز رسانی قوانین رمزارزی و در خواست نظرات عمومی توسط FATF

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته