پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ارائه درخواست های رد شکایت توسط مدیران ریپل

چند روز پیش، قاضی سارا نتبورن حکم داد که ارائه سوابق شخصی مالی مدیران ریپل، برد گارلینگهاوس و کریس لارسن متناسب با نیازهای پرونده نیست. پس از آن، اکنون گارلینگهاوس و لارسن برای رد دعوی، دو درخواست جداگانه به دادگاه ارائه داده اند.

گارلینگهاوس و لارسن

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، در حقیقت، درخواست های رد دعوی قبلی نیز با استدلال های جداگانه ای توسط مشاوران مربوطه همراه بود.


ریپل چیست؟


متیو سالومون، مشاور گارلینگهاوس، استدلال می کند که نظریه SEC مبنی بر اینکه گارلینگهاوس بی پروا عمل کرده است، غیر قابل اثبات است، موضوعی که با اقدامات خود این مدیران تناقض دارد و رد می شود، زیرا همانطور که آژانس اشاره کرد، او می خواست اطمینان حاصل کند و نشان دهد که XRP دارای ویژگی های یک اوراق بهادار نیست.

او افزود:
«به نظر می رسد دلیل اصلی ادعاهای SEC این باشد که آقای گارلینگهاوس آگاه بوده است که برخی دارایی های دیجیتال(نه XRP) را می توان به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفت، اما او گام هایی را برای اطمینان از عدم تعیین XRP به عنوان یک اوراق بهادار برداشته است. اما شناختن و جستجوی وی برای جلوگیری از خطر، بی پروایی نیست بلکه احتیاط است.»

وکلای گارلینگهاوس استدلال می کنند که تراکنش های مربوط به آنها عمدتا خارجی بوده اند. علی رغم ادعا اینکه برخی از خریداران XRP در ایالات متحده مستقر هستند، در درخواست گارلینگهاوس می خوانیم که SEC موفق نشده است جزئیات حداقل یک تراکنش غیر قانونی در ایالات متحده را اثبات کند.

استدلال های مشابهی توسط وکیل لارسن در یادداشت قانونی همراه با درخواست خود برای رد دعوی ارائه شد. مانند موارد گفته شده قبلی، در سند ارائه شده توسط مارتین فلومن باوم نیز ادعا می شود که اتهامات SEC علیه مدیران ریپل نباید در برابر قانون باشد زیرا:

• شکایت اصلاح شده به طور قابل توجهی نمی تواند بی احتیاطی را اثبات کند
• SEC اثبات نمی کند که فروش داخلی بوده است
• SEC نمی تواند اثبات کند که هیچ عرضه ای داخلی بوده است
• ادعاهای SEC از لحاظ زمانی غیر قابل قبول هستند

اکنون، SEC تا 14 ماه مه فرصت دارد تا استدلال هایی را در مخالفت با درخواست رد شکایت لارسن و گارلینگهاوس برای ارائه دهد.

آژانس رگولاتوری، در ماه دسامبر، ریپل را به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم کرد. با این حال، در اقدامی بی نظیر، مدیران این شرکت بلاک چین را نیز متهم کرد.

با اجماع عمومی مبنی بر این که هر دو طرف تمایلی به توافق در این مسئله نخواهند داشت، بسیاری از افراد در جامعه رمزارز در انتظار احکام این پرونده هستند. در حالی که بسیاری بر این باورند که یک حکم نامطلوب برای ریپل پیامدهای زیادی برای کل جامعه رمزارز خواهد داشت، اما یک تصمیم مطلوب احتمالاً باعث رشد بیشتر می شود. در واقع، همین امر اخیراً در افزایش قیمت XRP ، در قلب دادخواست فوق الذکر مشهود بود.

کد خبر: 1400012409MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته