شنبه 1 اردیبهشت 1403

ارائه شواهد جدید علیه مدیران ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می خواهد بداند که آیا درآمد حاصل از فروش XRP منبع اصلی درآمد مدیر عامل شركت ریپل، برد گارلینگهاوس و بنیانگذار كریس لارسن است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، خورخه جی تنریرو، وکیل دادگستری ارشد SEC در نامه ای به قاضی سارا نتبورن می نویسد که این آژانس شواهدی بدست آورده است که نشان می دهد لارسن علی رغم تحقیقات قانونی، همچنان به انتقال توکن های XRP خود ادامه می دهد.


ریپل چیست؟ همه نکات ریپل و XRP


تنریرو ادعا می کند که وضعیت مالی متهمان برای این پرونده از اهمیت حیاتی برخوردار است.

با به دست آوردن سوابق بانکی لارسن و مدیر عامل شرکت برد گارلینگهاوس، می توان تراکنش های XRP آنها را شناسایی کرد و کل فروش آنها را آشکار کرد. این وکیل گفت:
«بدون سوابق بانکی، SEC باید صرفا حرف های متهمان را در نظر بگیرد، به خصوص که SEC قبلاً مجبور بوده است از طریق آخرین داده های ارائه شده توسط متهمان، تراکنش های متهمان را به صورت دستی ردیابی کند، بدون تضمین اینکه SEC می تواند به کل فروش های XRP و حرکات آنها در بلاک چین دسترسی پیدا کند.»

این آژانس در دادخواست برجسته خود علیه ریپل ادعا کرد که گارلینگهاوس و لارسن به ترتیب 159 میلیون و 450 میلیون دلار درآمد حاصل از فروش XRP خود داشته اند.

با این حال، از آنجا که معاملات XRP با نام مستعار انجام می شود، متهمان ممکن است خیلی بیشتر به جیب زده باشند.
SEC به خرید مواد غذایی مدیران ریپل علاقه ای ندارد

در اوایل این ماه، SEC تعدادی برگ درخواست را به شش موسسه بانکی ارسال کرد تا سوابق بانکی این دو مدیر برجسته را در 8 سال گذشته بررسی کنند.

همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، سپس لارسن و گارلینگهاوس از قاضی خواستند که این درخواست ها را لغو کند، با بیان اینکه خریدهای مواد غذایی مدیران ریپل مربوط به پرونده نیست.

با این حال، تنریرو می نویسد که SEC به غیر از تعیین میزان فروش XRP برای درآمد آنها، هیچ علاقه ای به امور مالی شخصی متهمان ندارد:
«SEC توافق کرده است تا این اسناد فقط شامل وضعیت مالی متهمان در زمان فروش های XRP باشد، و در نامه درخواست متهمان به این نکته اشاره نشده است.»

کد خبر: 1399122804MGMMMH

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

حتی اگر ریپل از بین برود، معاملات XRP ادامه خواهد یافت

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته