پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال آیکان (ICX)

آیکان یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز است که بر قابلیت همکاری جمعی تمرکز دارد. با استفاده از «پروتکل انتقال بلاک چین» آیکان، بلاک چین های مستقل مانند بیت کوین و اتریوم می توانند با یکدیگر ارتباط و تراکنش برقرار کنند.

این موارد استفاده فرا زنجیره ای را فراهم می کند که بدون یک لایه قابلیت همکاری جمعی مانند آیکان غیرممکن است.

شبکه آیکان خود را به عنوان یک پروتکل بلاک چین با هدف کلی مبتنی بر ارز دیجیتال بومی خود ICX توصیف می کند که می تواند قراردادهای هوشمند را اجرا کند، پروتکل اجماع اثبات سهام تفویضی – تحمل خطای بیزانس را اتخاذ کند، و از یک پروتکل حاکمیت اقتصادی به نام DPoC (اثبات مشارکت تفویضی) استفاده کند.

شبکه آیکان توسط یک موتور بلاک چین اختصاصی به نام «لوپ چین» پشتیبانی می شود و توانایی انجام صدها تراکنش در ثانیه را دارد. پروژه آیکان برای اطمینان از درستی و شفافیت داده های مشترک بین موسسات و شرکت ها و انتقال دارایی های مشترک در بلاک چین های ناهمگون بدون یک سازمان متمرکز آغاز به کار کرد.

در دراز مدت، شبکه آیکان قصد دارد به یک شبکه بین زنجیره ای تبدیل شود که چندین بلاک چین مبتنی بر فناوری BTP را به هم متصل می کند.

بلاک چین آیکان توسط لوپ چین، موتور بلاک چین طراحی شده توسط «آیکان لوپ» پشتیبانی می شود. آیکان لوپ مسئول ترویج پذیرش دولتی و شرکتی در کره جنوبی است. لوپ چین پلتفرم استاندارد بلاک چین دولت شهری سئول است.

کد خبر: 1400011501MGMCMH

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال الراند (EGLD)

آشنایی با ارز دیجیتال دش (DASH)

آشنایی با ارز دیجیتال پلکادات (DOT)

آشنایی با ارز دیجیتال هارمونی (ONE)

آشنایی با ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته