جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX)

سینتتیکس یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. این پروتکل مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و به کاربران امکان دسترسی به دارایی های مصنوعی (دارایی‌های مصنوعی، اوراق مشتقه مختلفی مانند معاملات آپشن‌ بیت‌کوین یا قراردادهای آتی را ترکیب می‌کنند تا یک دارایی اساسی مانند سهام، اوراق قرضه، کالاها، شاخص‌ها، ارزها یا نرخ بهره را شبیه‌ سازی کنند) با نقدینگی بالا را می دهد. دارایی های مصنوعی بدون نیاز به داشتن مستقیم دارایی، دارایی اساسی را ردیابی کرده و بازدهی را ارائه می دهد.

این پلتفرم قصد دارد با معرفی دارایی های غیر بلاک چین، امکان دسترسی به بازار مالی قوی تر، فضای ارزهای دیجیتال را گسترش دهد.

بنیانگذاران سنتتیکس چه کسانی هستند؟

این شبکه در سپتامبر 2017 توسط «کین وارویک» با نام «هاون» (HAV) راه اندازی شد. حدود یک سال بعد این شرکت به سنتتیکس تغییر نام داد.

کین وارویک بنیانگذار سینتتیکس و مدیر غیر موظف شبکه خرده فروشی بلوشیفت است. قبل از تأسیس سینتتیکس، وارویک در چندین پروژه رمزارز دیگر کار کرده است. وی همچنین «پانسر»، یک سایت حراج زنده اختصاصی در استرالیا را تأسیس کرد.

پیتر مک کین، مدیر عامل پروژه، بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید نرم افزار دارد. وی پیش از این به عنوان برنامه نویس در ICL Fujitsu کار می کرد.

جوردن ممتازی، مدیر ارشد عملیات سینتتیکس، یک استراتژیست تجارت، تحلیلگر بازار و رهبر فروش با چندین سال تجربه در سیستم های بلاک چین، ارز دیجیتال، پرداخت دیجیتال و تجارت الکترونیکی است.

جاستین ج. موزس، مدیر ارشد فناوری، مدیر سابق مهندسی در MongoDB و معاون سرپرستی مهندسی در Lab49 بود. او همچنین یکی از بنیانگذاران پانسر بود.

چه چیزی سینتتیکس را منحصر به فرد می کند؟

سینتتیکس یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) و بستری برای دارایی های مصنوعی است. این پروتکل به روشی طراحی شده است که کاربران را از طریق مصنوعات در معرض دارایی های اساسی قرار می دهد، بدون اینکه نیازی به نگه داشتن دارایی اصلی باشد.

این پلتفرم به کاربران امکان تجارت و تبادل مصنوعات را به صورت مستقل می دهد. همچنین دارای یک استخر سهام است که دارندگان آن می توانند نشانه های SNX خود را با سهم هزینه معاملات در صرافی سینتتیکس سهم گذاری و پاداش دریافت کنند.

این پلتفرم دارایی های اساسی را با استفاده از پروتکل های تحویل قیمت قرارداد هوشمند به نام اوراکل ردیابی می کند. سینتتیکس به کاربران امکان می دهد تا مصنوعات را به صورت یکپارچه و بدون مشکلات نقدینگی یا لغزش تجارت کنند. همچنین نیاز به تسهیل کننده های شخص ثالث را برطرف می کند.

از توکن های SNX به عنوان ضمانت دارایی های مصنوعی ضرب شده استفاده می شود. این بدان معنی است که هر زمان که دارایی های مصنوعی صادر می شوند، توکن های SNX در یک قرارداد هوشمند قفل می شوند.

از زمان راه اندازی، پروتکل به شبکه اصلی «اپتیمیستیک اتریوم» منتقل شده است تا به کاربران در کاهش هزینه های کارمزد شبکه و کاهش تأخیر اوراکل کمک کند.

چند سکه سینتتیکس در گردش وجود دارد؟

حداکثر عرضه SNX 212،424،133 سکه است که 114،841،533 SNX تا فوریه 2021 در گردش است.

در مراحل ابتدایی فروش توکن، سینتتیکس بیش از 60 میلیون توکن فروخت و توانست 30 میلیون دلار جمع کند. از کل 100 میلیون سکه صادر شده طی عرضه اولیه، 20 درصد به تیم و مشاوران، 3 درصد به پاداش و مشوق های بازاریابی، 5 درصد به مشوق های مشارکت کننده و 12 درصد به بنیاد اختصاص یافته است.

امنیت شبکه سینتتیکس چگونه است؟

توکن SNX با استاندارد ERC20 اتریوم سازگار است. شبکه سینتتیکس با پروتکل اجماعی اثبات سهام (PoS) ایمن می شود. دارندگان SNX خود را سهم گذاری کرده و از کارمزد های شبکه سود کسب می کنند.

راه دیگری برای کسب پاداش توسط سهامداران SNX از طریق سیاست های پولی تورمی پروتکل است که به عنوان پاداش های سهام گذاری شناخته می شوند.

سینتتیکس را از کجا می توانید خریداری کنید؟

توکن های SNX را می توان در صرافی های بایننس، اکی اکس، کوین بیس پرو، یونی سواپ و دیگران خریداری کرد.

کد خبر: 1400010907MGMCMH

مطالب مرتبط:

لاو کوین (Lovecoin) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال الراند (EGLD)

آشنایی با ارز دیجیتال دش (DASH)

توکن شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال سوشی سواپ (SUSHI)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته