سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

آشنایی با ارز دیجیتال هارمونی (ONE)

هارمونی یک پلتفرم بلاک چین است که برای تسهیل ایجاد و استفاده از اپلیکیشن های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com شما را با ارز دیجیتال بومی بلاک چین هارمونی آشنا می کنیم.

هارمونی یک پلتفرم بلاک چین است که برای تسهیل ایجاد و استفاده از اپلیکیشن های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است. این شبکه قصد دارد با تمرکز بر شاردینگ حالت تصادفی، که امکان ایجاد بلوک در چند ثانیه را فراهم می کند، به شیوه کار اپلیکیشن های غیرمتمرکز نوآوری بیشتری تزریق کند.

چه کسانی بنیانگذار هارمونی هستند؟

استفان تسه بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هارمونی است. او دکترای خود را از دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرده و یک متخصص در پروتکل های رمزارز و نظریه های مربوطه است.

دکتر تسه در حالی که مدرک خود را به پایان می رساند، یک کارآموز تحقیق در مایکروسافت شد. در سال 2006 وی به عنوان مهندس ارشد در گوگل کار کرد و چهار سال را در این شرکت گذراند. در سال 2011 او Spotsetter را تاسیس کرد، یک موتور جستجوی موفق که بعداً توسط اپل خریداری شد. در سال 2014، دکتر تسه مهندس بنیادی اپل شد.

وی هارمونی را در سال 2017 تاسیس کرد. تیم بنیانگذار هارمونی دوازده نفر را تشکیل می دهد که هفت نفر از آنها کارمندان سابق گوگل، اپل، مایکروسافت و آمازون هستند.

چه چیزی هارمونی را منحصر به فرد می کند؟

شبکه اصلی هارمونی با تمرکز بر سرعت پردازش و اعتبار سنجی، به دنبال ایجاد انقلابی در ایجاد بلوک است. با معرفی فرآیند شاردینگ، این شرکت زمان اعتبار سنجی نود را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

برای اطمینان از حفاظت از نود ها و ایمن سازی فرآیند اعتبار سنجی، هارمونی عملکرد تایید تصادفی (VRF) را معرفی کرد. این به این معنی است که نود ها و اعتبار سنج ها به صورت تصادفی تعیین می شوند.

برنامه «هارمونی گرنتس» یک پروژه ابتکاری است که هدف آن حمایت از نوآوری و جذب توسعه دهندگان به شبکه اصلی هارمونی است.

چه تعداد سکه هارمونی (ONE) در گردش وجود دارد؟

هارمونی (ONE) حداکثر 12،600،000،000 توکن دارد. از فوریه 2021، میزان عرضه در بازار در حدود 9،486،327،268 سکه است.

از کل عرضه، 22. 4 درصد به فروش اولیه اختصاص داشت. 12.5 درصد دیگر برای فروش اضافی اختصاص داده شد. تیم بنیانگذار و توسعه دهندگان هارمونی 16.9 درصد از کل عرضه را دریافت کردند. حدود 26.4 درصد از توکن های ONE به توسعه پروتکل اختصاص داشت، در حالی که 21.8 درصد دیگر به توسعه اکوسیستم اختصاص یافته بود.

امنیت شبکه هارمونی چگونه است؟

هارمونی نسخه جدیدی از پروتکل اجماعی اثبات سهام (PoS) را معرفی می کند. این روش که اثبات سهام موثر (EPoS) نامیده می شود، اجازه می دهد تا همزمان از صدها اعتبار سنج استفاده شود. این روش اجماعی مطابق با مفهوم شاردینگ استفاده شده در شبکه هارمونی توسعه یافته است.

برخلاف مکانیزمهای اجماعی اثبات کار (PoW) ، EPoS برای زمان پردازش سریعتر و مقیاس پذیری بهتر طراحی شده است. در حالی که PoW به نیروی الکتریکی و رایانشی زیادی احتیاج دارد، روشهای اجماعی سهام گذاری به تعداد زیادی از دارندگان ارزش، که اعتبارسنج می شوند، متکی است.

هارمونی همچنین به دنبال تقویت انگیزه برای سهام گذاری بیشتر برای جذب بیشتر اپراتورهای نود است. طرح Harmony Open Staking تعامل با شبکه را تشویق می کند و سهامداران با بیشترین مقدار توکن ONE را تشویق می کند.

کد خبر: 1400010906MGMCMH

مطالب مرتبط:

لاو کوین (Lovecoin) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال الراند (EGLD)

آشنایی با ارز دیجیتال دش (DASH)

توکن شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال سوشی سواپ (SUSHI)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته