چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

فلو یک بلاک چین سریع، غیرمتمرکز و سازگار با توسعه است که به عنوان پایه ای برای نسل جدید بازی ها، اپ ها و دارایی های دیجیتال طراحی شده است. فلو یک بلاک چین تک لایه است که در اصل توسط تیمی ایجاد شده است که به طور مداوم تجربیات خوبی در زمینه بلاک چین به مصرف کنندگان ارائه داده اند، مانند کریپتو کیتیز، کیف پول دپر، و ان بی ای تاپ شات. در اینجا به معرفی ارز دیجیتال این بلاک چین می پردازیم.


بلاک چین چیست


توکن FLOW

توکن FLOW واحد پول بومی شبکه فلو و سنگ بنای اقتصاد دیجیتال جدید، فراگیر و بدون مرز است. اگر فلو یک زیرساخت دیجیتالی باشد، FLOW مانند سوختی است که شبکه را تامین می کند. FLOW ارز مورد نیاز برای عملکرد شبکه و همه اپ های موجود بر روی آن است. FLOW به عنوان یک روش پرداخت و همچنین یک دارایی ذخیره بلند مدت برای کل اقتصاد فلو طراحی شده است. این توکن توسط اعتبارسنجان، توسعه دهندگان و کاربران برای شرکت در شبکه فلو و کسب پاداش استفاده می شود. این همچنین برای کارمزد ها و مشارکت در حاکمیت آینده پروتکل نیز استفاده می شود.

این توکن دارای عرضه حداکثر 1,344,157,523 سکه است که حدود 34 میلیون سکه در گردش هستند.

صرافی های برتر برای معاملات FLOW شامل هوبی گلوبال، اکی اکس، اف تی ایکس، آپ بیت، و ایکس تتا گلوبال هستند.

اکوسیستم فلو

فلو بلاک چینی است که از ابتدا برای پذیرش جریان اصلی طراحی شده است و تنها بلاک چینی است که باعث بهبود قابلیت استفاده در لایه پروتکل می شود. توسعه دهندگان برتر و برخی از بزرگترین برند های جهان در حال حاضر بر روی فلو کار می کنند و این تجربیات کاملا جدیدی را با محتوای سطح بالا امکان پذیر می کند.

فلو یک اکوسیستم غنی متشکل از برند های برتر سرگرمی، استودیوهای توسعه و استارتاپ های مبتنی بر جذب سرمایه است. شرکای اکوسیستم فلو شامل برند های معروف جهانی مانند وارنر موزیک، یوبی سافت، ان بی ای، و یو اف سی هستند. توسعه دهندگان برجسته بازی، از جمله آنیموکا برندز، سومو دیجیتال، و ان وی و رهبران رمزارز، مانند سرکل و بایننس و همچنین چندین پروژه قابل توجه در میان نسل بعدی استارتاپ های در حال رشد مانند اپن سی نیز در این بین وجود دارند.

چه چیزی فلو را منحصر به فرد می کند؟

فلو با درک مشکلات و بهبود راه حل های موجود، موارد زیر را ارائه می دهد:

معماری چند منظوره: طراحی فلو نوعی است که به شبکه امکان می دهد تا بدون شاردینگ یا کاهش غیرمتمرکز بودن اجماع، مقیاس پذیری شبکه را امکان پذیر و به میلیاردها کاربر خدمت کند.

برنامه نویسی منبع گرا: قراردادهای هوشمند در فلو با کیدنس نوشته می شود، یک زبان برنامه نویسی آسان و ایمن برای دارایی ها و برنامه های رمزارز.

ارگونومی توسعه دهنده: از قراردادهای هوشمند قابل ارتقا تا امولاتور فلو، این شبکه برای کسانی طراحی شده است که می خواهند محصولات ارزشمندی برای جامعه بسازند.

تمرکز بر مصرف کننده: فلو برای مصرف کنندگان جریان اصلی طراحی شده است، و با اضافه کردن پرداخت، یک مسیر ایمن و با اصطکاک کم از ارزهای فیات به رمزارز را ایجاد می کند.

سازندگان فلو چه کسانی هستند؟

آزمایشگاه دپر سازنده اصلی بلاک چین فلو و همچنین کریپتوکیتیز، دپر، و ان بی ای تاپ شات می باشد. آزمایشگاه دپر که در سال 2018 تاسیس شد، از فناوری بلاک چین برای آوردن اشکال جدیدی از تعامل دیجیتال برای کاربران در سراسر جهان استفاده می کند.

اپلیکیشن های مجهز به بلاک چین می توانند طرفداران را به برند های مورد علاقه خود نزدیکتر کنند، به مردم سهم واقعی در جوامعی که در آن شرکت می کنند بدهند و روش های جدیدی را برای مصرف کنندگان ایجاد کنند تا خودشان خالق شوند.

شرکای آزمایشگاه دپر که به طور عمومی اعلام شده اند شامل ان بی ای و NBPA ، گروه وارنر موزیک و یو اف سی هستند.

از سرمایه گذاران برجسته آزمایشگاه دپر می توان به اندرسن هاروویتز، یونیون اسکوئر ونچرز، ونراک، گوگل ونچرز، سامسونگ و بنیانگذاران دریم ورکس، ردیت، کوین بیس، زینگا، انجل لیستو و غیره اشاره کرد.

کد خبر: 1400020612MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال ورج (XVG)

آشنایی با ارز دیجیتال آوی (AAVE)

آشنایی با ارز دیجیتال هلیوم (HNT)

آشنایی با ارز دیجیتال هورایزن (ZEN)

آشنایی با ارز دیجیتال او ام جی نتورک (OMG)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته