جمعه 10 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال پنکیک سواپ (CAKE)

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال محبوب است که امکان مبادله توکن و کسب نقدینگی از طریق فارمینگ را به کاربران ارائه می دهد. در این مطلب قصد داریم بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com شما را با توکن بومی صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ آشنا کنیم.

در حال حاضر صرافی های برتر برای معامله پنکیک سواپ شامل بایننس، وی سی سی اکسچنج، کوین بین، کو کوین و بی کی اکس هستند.

پنکیک سواپ یک بازارگردان خودکار(AMM) است، یک اپلیکیشن دیفای که به کاربران امکان می دهد توکن ها را مبادله کنند، نقدینگی را از طریق فارمینگ تأمین کنند و در ازای آن کارمزد دریافت کنند.

این سرویس در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و یک صرافی غیرمتمرکز برای مبادله توکن های BEP20 بر روی «بایننس اسمارت چین» است. پنکیک سواپ از یک مدل بازارگردان خودکار استفاده می کند که در آن کاربران در برابر یک استخر نقدینگی معامله می کنند. این استخرها توسط کاربرانی پر می شود که وجوه خود را به استخر واریز می کنند و در ازای آن توکن های تأمین کننده نقدینگی (LP) دریافت می کنند.

سپس می توان از این توکن ها برای بازپس گیری سهم خود از استخر و همچنین بخشی از هزینه های معاملات استفاده کرد. این توکن های LP به عنوان FLIP شناخته می شوند. پنکیک همچنین به کاربران امکان می دهد تا توکن های اضافی مانند CAKE و SYRUP را تهیه کنند. در مزرعه، کاربران می توانند توکن های LP را واریز کنند و با CAKE پاداش دریافت کنند.

پنکیک سواپ به کاربران امکان می دهد تا توکن های BEP20 را معامله کنند، نقدینگی را برای صرافی فراهم کنند و کارمزد به دست آورند، توکن های LP را برای به دست آوردن CAKE سهم گذاری کنند، توکن های CAKE را برای به دست آوردن CAKE بیشتر سهم گذاری کنند، و CAKE را برای به دست آوردن توکن های سایر پروژه ها سهم گذاری کنند.

چه کسانی بنیانگذار پنکیک سواپ هستند؟

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین بایننس اسمارت چین است که توسط توسعه دهندگان ناشناس با علاقه آشکار به پنکیک ها راه اندازی شد.

چه چیزی پنکیک سواپ را منحصر به فرد می کند؟

پنکیک سواپ از یک مدل بازارگردان خودکار بازار استفاده می کند، به این معنی که هیچ دفتر سفارشی وجود ندارد و به جای آن از استخر های نقدینگی استفاده می شود. کاربر می تواند از طریق تأمین نقدینگی درآمد کسب کند. با افزودن توکن های خود به استخر نقدینگی، آنها می توانند توکن های LP را فارم کنند و برای بدست آوردن پاداش، CAKE خود را سهم گذاری کنند. آنها همچنین می توانند شانس خود را با لاتاری و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) امتحان کنند.

توکن CAKE یک توکن BEP20 است که در ابتدا روی بایننس اسمارت چین راه اندازی شد. عملکرد اصلی CAKE انگیزه بخشیدن به تأمین نقدینگی به پلتفرم پنکیک سواپ است.

کاربران می توانند برای به دست آوردن پاداش، توکن های خود را سهم گذاری کنند، که این کار با واریز توکن های ارائه دهنده نقدینگی و قفل کردن آنها انجام می شود. این عمل به عنوان فارمینگ شناخته می شود و توسط سیستم از طریق توکن های CAKE به آن پاداش تعلق می گیرد. CAKE به کاربران امکان سرمایه گذاری و افزایش بازده در آینده را می دهد اما خطرات زیادی را هم به همراه دارد.

برای ورود به قرعه کشی پنکیک سواپ می توان از CAKE استفاده کرد. هر جلسه قرعه کشی 6 ساعت طول می کشد. هزینه یک بلیط تک نفره 10 کیک است و دارای ترکیبی تصادفی از چهار عدد بین 1 تا 14 است، به عنوان مثال 8-6-4-13. برای برنده شدن تمام پولها، که برابر است با 50 درصد از کل استخر لاتاری، شماره های بلیط شما باید با هر چهار شماره موجود در بلیط برنده مطابقت داشته باشد.

همچنین کاربران می توانند توکن های غیرقابل تعویض را که می توانند با CAKE معامله شوند یا در کیف پول نگهداری شوند، برنده شوند.

امنیت شبکه پنکیک سواپ چگونه است؟

پنکیک سواپ را می توان به راحتی در کیف پول های پشتیبانی شده ای که به بایننس اسمارت چین متصل هستند، ذخیره کرد. اینها شامل متا ماسک، تراست ولت، توکن پاکت، و ولت کانکت هستند.

کد خبر: 1400012102MGMCMF

مطالب مرتبط:

لاو کوین (Lovecoin) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال الراند (EGLD)

آشنایی با ارز دیجیتال دش (DASH)

توکن شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال سوشی سواپ (SUSHI)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته