جمعه 7 اردیبهشت 1403

حمله DDoS صرافی اگزمو را از کار انداخت

صرافی اگزمو که هدف حمله محروم سازی از سرویس توزیع شده (DDoS) قرار گرفته، به حالت آفلاین درآمد و اعلام کرد که در حال رفع مشکل است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، صرافی رمزارزی اگزمو (EXMO) که به حالت آفلاین درآمده بود، اعلام کرد که هدف یک حمله محروم سازی از سرویس توزیع شده قرار گرفته بود.

این صرافی مستقر در بریتانیا روز دوشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد که سرور هایش به خاطر این حمله به صورت موقت از دسترس خارج شده و شرکت در حال رفع مشکل است.

حمله محروم سازی از سرویس توزیع شده وقتی رخ می دهد که یک سرویس دهنده آنلاین هدف حجم انبوهی از ترافیک قرار می گیرد تا از سرعت آن کاسته و یا عملیات آن متوقف شود.

این حمله در حالی صورت گرفت که اگزمو دو ماه پیش در تاریخ 21 دسامبر سال 2020، 6 درصد از دارایی های رمزارزی خود را در نتیجه یک نشت امنیتی از دست داد.

به گزارش سکه نیوز، در لحظه تنظیم این خبر مشکل این صرافی حل شده و اکنون تارنمای آن در دسترس است.

مطالب مرتبط:

52 کسب‌وکار رمزارزی زیر ذره‌بین FCA در سال 2020

ضرورت ایجاد قوانین شفاف رمزارزی همزمان با پذیرش سازمانی

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته