پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حتی اگر ریپل از بین برود، معاملات XRP ادامه خواهد یافت

مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس برای انتقاد از دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دریک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس گفت که XRP تجارت خود را ادامه خواهد داد حتی اگر ریپل از بین برود و دادگاه آن را به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی کند.


ریپل چیست؟


به گفته وی: «اگر صاحب یک اوراق بهادار هستید، این به شما مالکیت یک شرکت را می دهد، درست است؟ اگر ریپل از بین برود، XRP به معاملات ادامه می دهد.»

گارلینگهاوس اضافه می کند که ایالات متحده تنها کشور در جهان است که ادعا می کند این توکن یک اوراق بهادار است.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ماه دسامبر دادخواستی علیه ریپل تنظیم کرد، که این شرکت را به عرضه XRP به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده متهم می کرد.

این برای کل صنعت بد است

مدیر عامل ریپل که به عنوان یکی از متهمان به همراه مدیر عامل سابق کریس لارسن در دادگاه حاضر خواهد بود، می گوید که اقدام اجرایی SEC بر کل صنعت تأثیر منفی خواهد گذاشت: «این فقط برای ریپل بد نیست. این به طور گسترده در ایالات متحده برای رمزارز بد است و باعث می شود این فعالیت ها، و فعالیت های کارآفرینی به خارج از ایالات متحده کشانده شود. من فکر می کنم که این قطعاً آینده بدی برای کل صنعت رمزارز در پیش دارد.»

همانطور که توسط یو تودی گزارش شده، علیرغم مشکلاتی که در کشور خودش دارد، ریپل موفق شده با 15 شریک بانکی خارج از ایالات متحده قرارداد امضا کند.

کد خبر: 1399121806MGMMMF

مطالب مرتبط:

دلیل کاهش قیمت ریپل

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته