سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

ایجاد کمیته بررسی استفاده از بلاک چین توسط میلیاردرهای بسکتبال

مارک کوبان و ویوک رانادایو در فهرست مالکان باشگاه در حال کاوش موارد استفاده بلاک چین در ان بی ای هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، فناوری بلاک چین به زودی می تواند به بخشی جدایی ناپذیر از بزرگترین لیگ بسکتبال جهان تبدیل شود.

بر اساس گزارشی از اسپورتیکو دیروز، گروهی از ثروتمندترین و قدرتمندترین مالکان تیم های اتحادیه ملی بسکتبال در حال تشکیل کمیته ای برای بررسی موارد استفاده از بلاک چین برای ان بی ای هستند.


بلاک چین چیست؟


اعضای «کمیته فرعی مشورتی بلاک چین»، مارک کوبان، جو تسای، تد لئونسیس، استیو پاگلیوکا، ویوک رانادایو و رایان سوئینی هستند. طبق گفته اسپورتیکو، هدف کمیته فرعی کشف روش های ادغام بلاک چین در سراسر لیگ است.»

دو مورد استفاده احتمالی مشخص شامل بلیط و کالاها است. بلیط های مبتنی بر بلاک چین پیشرفت های چشمگیری داشته است و اکنون یک پایگاه کاربری فعال دارد و به ویژه مارک کوبان در مورد حمایت خود از استفاده از بلاک چین ابراز تمایل می کند تا تیمش بتواند سود حاصل از فروش دست دوم و معامله گران ریزه خوار را بدست آورد.

به همین ترتیب، کالا های جمع کردنی مبتنی بر بلاک چین به یک بازار غیرمعمول و برجسته برای محصولات ان بی ای و طرفداران وسواسی آن تبدیل شده است. پروژه برجسته معاملاتی «ان بی ای تاپ شات» به فروش حدود 250 میلیون دلار رسید. علاوه بر این، چندین بازیکن بسکتبال ان بی ای هم در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند.

با این حال، کوبان در بیانیه ای به اسپورتیکو گفت که این کمیته به عنوان پاسخی به انفجار محبوبیت تاپ شات تاسیس نشده است و در عوض به کاربردهای گسترده تری از فناوری بلاک چین متمرکز شده است.

کوبان در حال حاضر برای اعضای جامعه رمزارز نام آشنایی است. علی رغم سابقه بد گویی درباره ارزهای دیجیتال در گذشته، وی اکنون آنها را مورد استقبال قرار داده است، به ویژه پروتکل ها و ابزارهای بومی اتریوم مانند توکن های غیر قابل تعویض (NFT).

علاوه بر این، به نظر می رسد بر اساس یک توییت اخیر، تصمیم او برای پذیرش دوج کوین برای بلیط ها و تجارت دالاس ماوریکس موفقیت آمیز بوده است:
«دالاس ماوریکس بیش از 20،000 دوج کوین معامله کرده است، و این ما را به بزرگترین تاجر دوج کوین در جهان تبدیل کرده است! ما از همه شما تشکر می کنیم و فقط می توانیم بگوییم که اگر همین روند را ادامه دهیم قیمت دوج قطعا به 1 دلار می رسد!!!»

همچنین طرفداران ممکن است ویوک رانادایو، مالک ساکرامنتو کینگز را بشناسند. او پس از خرید تیم در سال 2013، تعدادی از ایده های فناوری محور و رادیکال را پیش برد. هنگامی که نوبت به بلاک چین می رسد، وی همچنین از اولین کسانی بود که پرداخت رمزارز برای بلیط را پذیرفت و یک مرکز استخراج را در کینگز آرنا ایجاد کرد.

کد خبر: 1399121709MGMCMF

مطالب مرتبط:

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بلاک چین؛ راه حل اصلی برای زنجیره‌های تأمین جهانی

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته